کد خبر: ۱۴۱۴۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم ملی ایتالیا از مهاجم تیمش خواست تا از این پس از درآوردن پیراهنش بعداز گلزنی دست بکشد

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- چزاره پراندلی، سرمربی باتجربه تیم ملی ایتالیا از ماریو بالوتلی مهاجم جوان  تیمش خواست تا برای شادی بعد از گلش بیش از پیش خودش را کنترل کند.

بالوتلی یکشنبه شب و در جریان اولین بازی ایتالیا درمرحله گروهی جام کنفدراسیون ها یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند تا آتزوری با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد.

این گل درحالی به ثمر رسید که تنها 12 دقیقه تا پایان مسابقه درورزشگاه ماراکانا باقی بود و برای شادی این گل پیراهنش را از تن خارج کرد و به این خاطر از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

در پایان این مسابقه چزاره پراندلی، سرمربی آتزوری که از عملکرد مهاجم جوان تیمش راضی بود به او هشدار داد که این نحوه شادی بعد از گل در آینده برای او مشکل ساز خواهد شد. پراندلی به خبرنگاران گفت:« حالا دیگر همه عضلات او را دیده اند، پس نیازی نیست که او دفعه بعد پیراهنش را در بیاورد و عضله هایش را به نمایش بگذارد. او نمی تواند گلهایش را این طوری جشن بگیرد.من دراین باره با ماریو صحبت کرده ایم. چون این کارت زردها روی هم جمع می شوند و در جریان این تورنمنت کارتهای زرد بازیکنان شمارش می شوند و بعد از این برایش مشکل پیش می آید. او دیگر نمی تواند کارت زرد بگیرد.ولی در طول بازی من به تمرکز بالا و انگیزه های فراوان او توجه زیادی کردم.»

سرمربی ایتالیا ادامه داد:«او بازی خوبی انجام داد و اصلا عصبی نبود. وقتی که می بایست یک پنالتی علیه ما اعلام می شد، کمی عصبی شده بود ولی با گلزنی در جریان این بازی، قدرتش را به نمایش گذاشت.»

 

پراندلی درتمجید از پیرلو ادامه داد:« او برای ما خود فوتبال است.هیچ وقت نخواسته که مبدل به یک چهره شود و همیشه فروتن است و خیلی عادی و طبیعی کار می کند ولی در زمین فوتبال او فوق العاده است.جدای از اینکه پیرلو از برگزاری صدمین بازی ملی  اش خوشحال است، او توانست چنین گلی را در ورزشگاه تاریخی ماراکانا به ثمر برساند. دیگرحرفی درمورد پیرلو باقی می ماند.»

 

پراندلی در تحلیل کلی بازی گفت:« بازی تاکتیکی ای را شاهد بودم. مکزیکی ها تلاش می کردند تا با بهره گیری از هریک از اشتباهات ما ضد حمله ای را ترتیب بدهند ولی فکر می کنم که ما بازی فوق العاده ای را انجام دادیم. هیچ وقت از اینکه شاید نتوانیم به پیروزی برسیم، نترسیدیم. وقتی آنها گل تساوی را زدند، مجبور شدیم کار را از نو شروع کنیم ولی هوشیار بودیم و با قدرت بازی را پیش بردیم. ما هیچ وقت توپی را از دست ندادیم و همه چیز طبق برنامه های من پیش رفت و واقعا خوشحالم. دقیقا می دانستیم که چه کار باید بکنیم.»

بازی بعدی ایتالیا در جام کنفدراسیون ها روز 4شنبه مقابل ژاپن خواهد بود

پراندلی درتمجید از عملکرد شاگردانش به ویژه پیرلو که صدمین بازی ملی اش را برگزار کرد گفت:« فوتبال خوبی بازی کردیم. می دانستیم که باید چه کار کنیم. زمانی که به خوبی خودت را برای بازیها آماده می کنی و شرایط فیزیکی ات هم خوب است، می دانی که روی زمین چمن چه باید بکنی.در بازی با مکزیک هم دقیقا می دانستیم که چه می خواهیم. کلماتی برای تبریک به پیرلو در دهانم نمی آید. فقط می توانم او را در آغوش کشیده و به او تبریک بگویم. او الگوی بزرگی برای همه دنیاست. وقوع تمام این اتفاقات در ورزشگاه ماراکانا فوق العاده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها