کد خبر: ۱۴۱۳۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
معمارزاده كه پس از جدايي از پرسپوليس يك فصل را بدون تيم گذراند حالا مورد توجه امير قلعه‌نويي قرار گرفته.

* جواد نكونام؛ سپاهان
تراكتورسازي كاپيتان تيم ملي را مي‌خواهد اما مسئولان سپاهان هم براي جذب جواد نكونام ابراز تمايل كرده‌اند. سپاهاني‌ها كه هنوز نمي‌دانند براي فصل آينده اميد ابراهيمي را در خط مياني دارند يا نه، مذاكره با نكونام را آغاز كرده‌اند تا دستشان براي جايگزيني ابراهيمي در حنا نماند. گفته مي‌شود محرم نويدكيا مسوول مذاكره با نكونام است.


* محمد منصوري؛ گسترش فولاد
محمد منصوري بعد از يك نيم فصل بازي در نفت تهران حالا پيشنهادهايي از تيم‌هاي ليگ برتري دريافت كرده. صبا و راه‌آهن، منصوري را مي‌خواهند اما گفته مي‌شود هافبك سابق ذوب‌آهن و مس كرمان به تبريز مي‌رود تا براي گسترش فولاد بازي كند. هر چند فعلا توافقي صورت نگرفته و هيچ بعيد نيست اين هافبك بازيساز و دونده سر از صبا دربياورد.


* ميثاق معمارزاده؛ استقلال
گفته مي‌شود مسئولان باشگاه استقلال دنبال جذب ميثاق معمارزاده هستند تا از او در كنار مهدي رحمتي استفاده كنند. معمارزاده كه پس از جدايي از پرسپوليس يك فصل را بدون تيم گذراند حالا مورد توجه امير قلعه‌نويي قرار گرفته. شنيده مي‌شود استقلالي‌ها با ميثاق معمارزاده مذاكره كرده‌اند و هيچ بعيد نيست اين دروازه‌بان سال آينده پيراهن آبي به تن كند.


* فرزاد حاتمي؛ راه‌آهن
فرزاد حاتمي يك سال ديگر با استقلال قرارداد دارد اما اين قرارداد مشروط است و در صورت توافق طرفين اجرايي مي‌شود. همين مساله و نارضايتي حاتمي از پرداختي‌هاي استقلال باعث شده تا مسوولان راه‌آهن براي جذب او اقدام كنند. گفته مي‌شود زماني كه حاتمي در تهران بود راه‌آهني‌ها با او مذاكره كردند و به توافقاتي هم رسيدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها