کد خبر: ۱۴۰۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۲۳ خرداد ۱۳۹۰

بولتن نیوز : در روزهای گذشته اخبار کاملی از یک تیم تروریستی از گروهک کومله که روانه خاک کردستان ایران شده بود به اطلاع رسید که بعد از سرقت های متعدد و ایجاد ناامنی در منطقه و همچنین به شهادت رساندن یک کشاورز اهل روستای هندیمن از توابع شهر کامیاران، به کمین نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران افتادند و در این عملیات تمامی اعضای تیم دستگیر و تعدادی نیز به هلاکت رسیدند. با اعلام خبر و انهدام این تیم تروریستی هر دو رهبر کومله با صدور اطلاعیه ای انتساب این تیم تروریستی به گروهک کومله را تکذیب کرده و از آنها به عنوان دزد و راهزن که از نام پیشمرگ کومله استفاده کرده اند، نام بردند. این مسئله بازتاب های مختلفی در میان افکار عمومی و حتی خود جریانهای ضد انقلاب داشت.

تا جایی که این مسئله باعث بی اعتمادی و اعتراضات شدید اعضای کادر و پیشمرگان این گروهک در داخل نیز شده است. در همین خصوص پس از رونمایی اسناد و مدارک مختلفی دال بر ارتباط داشتن این تیم تروریستی با رهبران کومله برخی از اعضای کادر و نیروهای مستقر در اردوگاه کومله و همچنین برخی اعضای سابق این گروهک که هم اکنون در ایران به سر می برند با صدور اطلاعیه ای خطاب به افکار عمومی و به خصوص مردم کردستان ایران از چهره های پشت نقاب سرکردگان کومله پرده برداشتند . متن این نامه بدون کوچکترین تغییری در پی می آید که البته به معنی تایید سطر به سطر محتوای نامه نبوده و تنها به دلیل اغنا افکار عمومی منتشر می شود .

نامه سرگشاده کادر و اعضای کومله در اردوگاه و داخل کشور خطاب به افکار عمومی

مردم کردستان!

همانطوری که مطلع هستید برای چندمین بار است که کومله زحمتکشان، پیشمرگان جوان و خونگرم ملت مان را روانه کردستان ایران می کند و بعد از عبورشان از مرز بلافاصله از سوی کومله زحمتکشان، گزارش مفصلی با جزئیات ماموریتشان در خصوص تیم ها داده می شود و با این شیوه و ترفند، جوانان را به آسانی به کمین نیروها گرفتار، می کنند و جانشان را فدا می کنند.

 بدون اطلاع از اینکه حزبشان آنها را لو داده است، از تمام بلندگوها استفاده کرده که از آنها به عنوان دزد و راهزن نام ببرد. به راستی دوباره و چند باره شدن چنین اعمالی از سوی کومله زحمتکشان، جای بسی شرمساری زیاد و بزرگ دارد که در تاریخ 32 ساله کومله سابقه نداشته است.

این فاجعه فقط به اینجا ختم نمی شود که کومله زحمتکشان بر علیه پیشمرگان خودش اطلاعیه صادر کند و با دستگیری و کشته شدن آنها دست بردار باشد بلکه کومله زحمتکشان مثل همیشه بعد از این فاجعه ، اعلام می کند که این افراد کومله نیستند و هیچ ارتباطی با کومله ندارند و ارتباطی به فلان شخص هم ندارند. گویا اینجا کسی کومله نیست و حزب آنها اسمش کومله نیست و این تیم هم پیشمرگ کومله نبوده اند!  یکی از این اشخاص خود را نه تنها سخنگوی کومله بلکه خود را سخنگوی تمام مردم کرد در میان فارس ها می داند .

این در حالی است که ووی طوری خودش را نشان می دهد که خواستار اتحاد کومله هاست. وی به جز خودش کسی را کومله نمی داند . او بهایی به کردها نمی دهد اما اگر فارسی از آن سوی دنیا و بنا به هر دلیلی جانش را از دست بدهد صدها بار اطلاعیه و اعلامیه تسلیت برایش ارسال می کند و پیام همدردی برایش روانه می کند اما پیام تسلیت برای خانواده جانباختگان کرد نمی فرستد که هیچ، مسائل بی پایه و اساس هم عنوان می کند و حقیقت را کتمان می کند.

ما به عنوان تعدادی از کادر و اعضای کومله در شهرهای کردستان ایران و داخل اردوگاه که به دلایل امنیتی نمی توانیم نام خودمان را اعلام کنیم، اعلام انزجار و نفرت و عصبانیت خودمان را در خصوص این اقدامات کومله اعلام می کنیم و براین گمان هستیم که این بحران کنونی که امروزه جامعه را در بر گرفته  در نتیجه سیاستهای اشتباه رهبری کومله می باشد و به نظر ما بهتر است که بلافاصله از رهبری کومله استعفاء بدهند تا به این وسیله به همه مشکلات و بحرانها در کومله پایان داده شود و از این بیشتر با سیاستهای اشتباه خودشان سیمای کومله را خدشه دار نکنند. از تمام فعالیت ها از هر طیف کومله می خواهیم که در خصوص این اقدامات حزبشان ساکت ننشینند و نگذارند از این بیشتر با خون جوانان تجارت کنند.

تعداد کثیری از کادر و اعضای کومله 19 خردادماه سال 1390

اسامی این افراد نزد بولتن نیوز محفوظ است .

گفتنی است پس از اطلاع رسانی های گسترده رسانه ای بر علیه فعالیت های گروهک تروریستی کومله اخیرا اختلافات زیادی بین اعضای این گروهک وسرکردگان آن ها به وقوع پیوسته است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها