کد خبر: ۱۴۰۹۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
مدافع تراكتورسازي گفت: «علي كريمي جزو 3 بازيكن برتر ايران محسوب مي‌‌شود و مردم تبريز هم دوستش دارند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد نصرتي مدافع فصل پيش تراكتورسازي بالاخره با اين تيم تمديد كرد. اين مدافع ترجيح داد در تراكتور بماند تا باز هم شاگرد مجيد جلالي شود. اين بازيكن از تيم‌هاي سپاهان، استقلال و... پيشنهاد داشت اما در نهايت تصميم گرفت بي‌‌خيال پول شود و به خاطر مردم تبريز قراردادش را تمديد كند. نصرتي دراين مدت سعي كرد بيشتر سكوت كند تا با تمركز تصميم بگيرد.


* بالاخره تصميم گرفتي در تبريز بماني؟
- بله، فكر مي‌‌كنم بهترين تصميم را گرفتم. به عشق مردم تبريز ماندم تا برخي نگويند پولكي است.


* منظورت پيشنهاد سپاهان است؟
- بله، پيشنهادي از سپاهان داشتم كه واقعا مبلغ آن بالا بود. اما عشق مردم تبريزبالاتر از پول است. من بخاطر تراكتور كوتاه آمدم.


* فقط به عشق مردم يا پيشنهاد مالي تراكتوري‌ها هم خوب بود؟
- من با تراكتوري‌ها حرف پول نزدم. 3 روز درتبريز بودم. در اين 3 روز مردم اينقدر به من لطف داشتند كه از رفتن به تيم ديگري منصرف شدم. فصل پيش 30، 40 درصد از مبلغ قراردادم را نگرفته بودم و مي‌‌خواستم تكليف اين موضوع شود.


* بالاخره طلبت را گرفتي؟
- هنوز نه، به من قول دادند تسويه حساب كنند. من با مديرعامل وقت تراكتورسازي در ارتباط نبودم و بعضي‌ها كه با او در ارتباط بودند پولشان را گرفتند. من هم دستم خالي ماند. من خيلي چيزها را ناديده گرفتم و به خاطر هواداران تسويه كردم.


* يعني از مواضع خودت كوتاه آمدي؟
- بله، من كوتاه آمدم، اما مديران تراكتور با من راه نيامدند. جالب است برايتان بگويم كه ترك‌ها همه‌جا به من ربط دارند. چند روز پيش همراه بهنام محمودي كه كانديداي شوراي شهر كرج شده بود جايي رفتيم. ترك‌هايي هم كه كرج بودند جلوي من را مي‌‌گرفتند و مي‌‌گفتند: «در تبريز بمان» پدرم هم دوست داشت در تراكتور بمانم و من هم ماندم.


* چرا در تمرينات با لباس شخصي حاضر مي‌‌شوي؟
- من بخاطر آقاي جلالي در تمرينات حاضر شدم در حالي كه قرارداد نداشتم.


* گفته مي‌‌شد، جلالي در انتخاب بازيكن و برنامه‌ريزي‌هايش از تو مشورت مي‌‌گرفته، درست است؟
- بله، من شاگرد آقا مجيد بودم و در پاس قهرمان شديم. در اين مدت با هم تماس داشتيم و زياد مشورت كرديم. مسائل باشگاه و ساير چيزها را با هم در ميان مي‌‌گذاشتيم. به هر حال من در تبريز بازي كردم و شناخت خوبي دارم.


* به غير از هواداران، جلالي هم باعث شد در تبريز بماني؟
- صددرصد... آقا مجيد در تمديد قرار دادم نقش داشت. ايشان مربي اخلاقي‌محوري است و دوست دارم كنارشان باشم. گاهي مواقع خيلي تحت‌فشار بودم و ايشان خيلي به من كمك كردند. هميشه به من لطف داشتند و تنهايم نگذاشت. ارزش جلالي و هواداران براي من بيشتر از مسائل مالي ارزش دارد.


* قبول داري، همين مردم تبريز فقط قهرماني مي‌‌‌خواهند؟
- همينطور است. مردم تبريز ديگربا نايب قهرماني راضي نمي‌‌شوند و بعد از دو نايب قهرماني حق دارند. هواداران نمي‌‌خواهند تراكتور باز هم نايب قهرمان شود. اميدوارم آقا مجيد بتواند افكارش را به خوبي درتيم پياده كند. چون در اينصورت مي‌‌توانيم نتيجه بگيريم.


* تراكتور پتانسيل قهرماني دارد؟
- قهرماني الكي بدست نمي‌‌آيد. بايد برنامه‌ريزي درستي شود و از تداركات تا اعضاي هيات‌مديره دست به دست هم بدهند. اگر پشتيباني ‌‌باشد و امكانات در اختيار ما بگذارند مسلما قهرمان شويم.


* فكر مي‌‌كني اين شرايط را فراهم كنند؟
- مسئولان تركتورسازي قول دادند. اگر مديرعامل و هيات‌مديره قهرماني مي‌‌خواهند بايد شرايط را مهيا كنند. اگر قهرمان شويم من باز هم با جلالي جام مي‌‌گيرم.


* جذب بازيكنان را چطور ديدي؟
- اينكه اسكلت تيمي حفظ شده يك نكته مثبت است. بازيكنان خوبي هم جذب كرديم كه مي‌‌توانند به ما كمك كنند. بازيكنان بزرگي مثل علي كريمي به تراكتور آمدند كه خيلي خوب است.


* كريمي مي‌‌تواند در تبريز موفق شود؟
- كريمي خيلي انگيزه دارد و به همين دليل مي‌‌تواند موفق شود. او بازيكن بزرگي است و مردم تبريز هم دوستش دارند. كريمي در تيم‌هاي بزرگي بازي كرده و مسلما در تراكتور هم موفق مي‌‌شود. او از مفاخر فوتبال ايران است و مي‌‌توانم بگويم جزو 3 بازيكن برتر ايران محسوب مي‌‌شود. اميدوارم امسال براي كريمي سال شكوفايي باشد و به تراكتور هم كمك كند.


* قبلا در پرسپوليس با هم مشكل داشتيد، اين اختلافات بر طرف شده؟
- مسائلي در پرسپوليس پيش آمد كه تمام شده. در اردوي تيم‌ملي همديگر را ديديم و هيچ مشكلي هم نداريم. در حال حاضر با هم حرف مي‌‌زنيم و در ارتباط هستيم. من انگيره زيادي در علي ديدم.


* بازوبند كاپيتاني را به او مي‌‌دهيد؟
- علي بزرگ ماست و كسوتش هم بيشتر است. از هر لحاظ بازوبند كاپيتاني برازنده كريمي است. درست نيست وقتي اودر تراكتور است در مورد اين مسائل بحث شود.


* بازي تيم‌ملي ايران برابر كره‌جنوبي را چطور پيش‌بيني مي‌‌كني؟
- اميدوارم در اين بازي هم امتياز بگيريم. فقط دعا مي‌‌كنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها