کد خبر: ۱۴۰۹۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط روحی تیم ملی ما بسیار خوب است اما نباید مغرور شویم.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، رحمان رضایی اظهار داشت: شرایط روحی تیم ملی ما بسیار خوب است اما نباید برای بازی با کره‌جنوبی مغرور شویم. همه دار و ندار ما همین بازی با کره‌جنوبی است. ما قطر و لبنان را بردیم اما سرنوشت ما این بازی است و هر چه داریم و نداریم در بازی با کره جنوبی خلاصه می‌شود.
رضایی ادامه داد: بچه‌ها بهتر می‌دانند این بازی چقدر حساس است. کره‌جنوبی در تهران به ما باخته و به خاطر غرور ملی‌اش نمی‌خواهد در خانه خودش بازی را واگذار کند و با تمام قدرت می‌آید. تنها چیزی که نگرانم عدم هماهنگی دفاع و دروازه است که باید بیشتر هماهنگ شوند.
وی در مورد حرف‌های سرمربی کره‌جنوبی گفت: این مسائل بحث‌های حاشیه‌ای و روانی است و هدفش این بوده که تمرکز بچه‌های ما را به هم بریزد اما همه چیز در زمین مشخص می‌شود. بهتر است به این حرف‌ها توجه نکنیم و تمرکز و انرژی‌مان را روی بازی بگذاریم.
مدافع سابق تیم ملی همچنین متذکر شد: نباید وارد این جنگ لفظی شویم چون ما را از هدف اصلی دور می‌کند. بگذارید سرمربی کره‌جنوبی هر چه دوست دارد بگوید اصلا مهم نیست مهم اینکه ما حرف خود را در زمین بزنیم.
رضایی در پایان در مورد احتمال تبانی قطر و ازبکستان گفت: بعید می‌دانم چنین چیزی اتفاق بیفتد. قطر میزبانی جام‌جهانی را گرفته و بعید می‌دانم اینجا تبانی کند که یک سابقه بسیار بد برای خودش به جا بگذارد. تیمی که می‌خواهد در سطح جهانی میزبانی مسابقات را داشته باشد بعید است تبانی کند چون ممکن است به خاطر این موضوع میزبانی جام‌جهانی را از آنها بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها