کد خبر: ۱۴۰۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۳ خرداد ۱۳۹۰

رئيس اداره ترويج فرهنگ عفاف و حجاب وزارت كشور با اعلام رونمايي از هفت مدل پوشش اداري و آموزشي در هفته دولت، گفت: ساماندهي وضع موجود و استفاده مدل‌هاي ايراني و اسلامي براي پوشش كارمندان زن در محيط هاي اداري و آموزشي هدف اين طرح است.

 
طهورا نوروزي در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: به منظور ايجاد هماهنگي در نوع پوشش كاركنان با شاخص‌هاي ديني و ايراني و جلوگيري از پوشش‌هاي نامناسب در محيط دولتي و آموزشي، هفت نوع پوشش طراحي شد. 
 
وي با بيان اينكه تا كنون هيچ وحدت رويه‌اي در موضوع لباس مشاغل در زمينه‌هاي اداري و آموزشي صورت نگرفته و اين نخستين بار است كه لباس مشاغل از طريق جايگاه قانوني مثل ستاد صيانت دنبال مي‌شود، افزود: از پوشش‌‌هاي كارمندي، كارگري، بيمارستان، دانش‌آموزي، دانشجويي،‌ بانك و مهمانداران هواپيما در هفته دولت و طي برنامه‌اي ويژه رونمايي مي‌شود. 
 
دبير كارگروه حجاب و عفاف ستاد مركزي صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندان گفت: اين طرح با استفاده از ژورنال‌هايي كه تا كنون در وزارتخانه‌‌ها در بحث پوشش كاركنان تهيه شده و همچنين فراخوان به جامعه طراحان لباس در كميته‌اي كه در دبيرخانه مد و لباس اداره ترويج فرهنگ حجاب و عفاف با حضور نمايندگان دستگاه‌ها و متخصصان ديني و فني تشكيل شده بود، بررسي شد و نهايتاً مدل‌ها در هفته دولت به همراه نمايشگاه لباس مشاغل رونمايي خواهند شد. 
 
نوروزي بيان كرد: هدف اين طرح محدود كردن پوشش كاركنان در دستگاه‌ها نيست بلكه ساماندهي وضع موجود و جايگزين سازي مدل‌هاي مناسب با شاخص‌هاي ايراني و اسلامي براي پوشش كارمندان در محيط هاي اداري و آموزشي است. 
 
وي از حضور نماينده كارگروه ساماندهي مد و لباس ارشاد در كميته‌هاي بررسي طرح‌ها خبر داد و افزود: از تمام طراحان در دستگاه‌هايي كه تا كنون در حوزه لباس مشاغل طرح‌هايي را آماده كرده‌اند درخواست مي‌شود تا طرح‌هاي خود را به دبيرخانه اجرايي مد و لباس اداره ترويج حجاب و عفاف وزارت كشور ارسال كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
ای بابا یکی نیست به این خانومها بگه خودتتون رو بکشید کنار بگذارید آقایون به مشکلات مهمتر از پوشش خانوما رسیدگی کنند...والاااااااااااااااااااااااااااا.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها