کد خبر: ۱۴۰۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۲۳ خرداد ۱۳۹۰
دومين سالگرد شهيد حسين غلام كبيري نخستين شهيد فتنه با حضور خانواده معظم شهدا و امت حزب‌الله در شهرري برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران، دومين سالگرد شهادت شهيد فتنه روز سه‌شنبه 24 خرداد ماه سال جاري در حسينه پيروان شهداي كربلا واقع در شهرري، خيابان شهيد غيوري، ‌چهارراه خط آهن برگزار مي‌شود.

اين مراسم معنوي با حضور خانواده شهدا، امت حزب‌الله، حجج‌ اسلام مرتضي آقاتهراني، مهدي ماندگاري و عليرضا پناهيان، سعيد قاسمي و حسين الله‌كرم و جمعي از مسئولان شهرستان ري برگزار مي‌شود.

مادر شهيد غلام كبيري در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به ويژگي‌هاي شخصيتي شهيد غلام كبيري عنوان كرد: او هميشه پس از مدرسه به پايگاه بسيج مي‌رفت اما شب حادثه حال خاصي داشت و قبل از رفتنش يك جور ديگر نگاه مي‌كرد.

وي در پايان خطاب به ابرقدرت‌ها گفت: ما تا آخرين نفس پشتيبان نظام و رهبر هستيم و باور كنيد اگر آن شب مي‌دانستم كه حسين كجا مي‌رود، من هم پا به پاي او براي دفاع از اسلام مي‌رفتم. پسر من عاشق شهادت بود و بالاخره به آرزويش رسيد.

حسين غلام كبيري از بسيجيان فعال پايگاه حجتيه شهرري، جوان 18 ساله‌اي بود كه در فتنه 88 در دفاع از كيان انقلاب اسلامي، در شامگاه روز 25 خرداد 88 به وسيله يك دستگاه خودرو پرايد در منطقه سعادت‌آباد تهران زير گرفته شد و بر اثر خونريزي شديد ساعت 15 روز 26 خرداد به كاروان شهدا پيوست.

اين مراسم با مشارکت و همراهي حوزه هنري شهرري، بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان ري، دفتر مطالعات جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي و پايگاه مقاومت حجتيه (عج) از ساعت 16:30 تا 20 برگزار مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها