کد خبر: ۱۴۰۲۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
سيد مهدي سيدصالحي مهاجم فصل گذشته تراکتورسازي تبريز که سابقه بازي در استقلال را هم دارد،سرانجام به پرسپوليس پيوست.
به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاين؛ او جزو آن دسته از بازيکناني است که حضور در تيم هاي بزرگ و پرطرفدار ايران از جمله استقلال،سپاهان و تراکتور را تجربه کرد و حالا قرار است به قول خودش در پرطرفدارترين تيم آسيا بازي کند. سيدصالحي در خصوص انتخاب پرسپوليس و آينده اش در اين تيم به سوالات پاسخ مي دهد. او تاکيد مي کند که هدفش در اين تيم خوشحال کردن هواداران است، سيدصالحي معتقد است که يک فوتباليست در هر تيمي که بازي مي کند بايد به پيراهن آن تيم تعصب داشته باشد.حرف هاي مهاجم جديد پرسپوليس را مي خوانيد.

از اينکه به پرسپوليس آمدي چه احساسي داري؟

هميشه وقتي در فصل نقل و انتقالات از من در مورد تيم آينده ام سوال مي کردند،مي گفتم هر جا که خدا بخواهد مي روم و بايد ديد قسمت من چيست.حالا خدا خواست به پرسپوليس بيايم و اميدوارم اين اتفاق براي من و تيمم خير باشد.امسال تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم بازيکن موثري براي پرسپوليس باشم. من مشکلاتي داشتم که مجبور بودم تراکتور را ترک کنم. واقعيت اين است که خانواده ام برايم از هر چيزي مهمتر است و بايد فوتبالم را در تهران ادامه مي دادم. با توجه به شرايط ممکن و پيشنهاداتي که داشتم به پرسپوليس آمدم.

فکر نمي کني سابقه حضور در استقلال براي تو دردسرساز شود؟

هيچ جاي دنيا چنين تفکري وجود ندارد و شما مي بينيد که بازيکنان به تيم هاي مختلف مي روند.براي ارزيابي عملکرد يک بازيکن هميشه بايد يک چيز را در نظر گرفت،اينکه بازيکن در هر تيمي که بازي مي کند به پيراهن تيمش تعصب داشته باشد.من در تيم هايي قبلي ام از جمله استقلال،سپاهان،تراکتور و پيکان با تعصب بازي کردم و در آن تيم ها عاشق پيراهنم بودم چون مي خواستم پولي که مي گيرم حلال باشد.حالا هم عاشق پيراهن پرسپوليس هستم و بايد با تعصب براي اين تيم بازي کنم.اين موضوع از همه چيز مهمتر است.در ضمن تماشاگران فوتبال ايران هم نسبت به سال هاي گذشته با اين مسائل راحت تر برخورد مي کنند.

آيا در اين چند روز با استقلال هم مذاکره کردي؟

من اول با تراکتور مذاکره کردم ولي به آنها گفتم که به خاطر مشکلات خانوادگي نمي توانم در تبريز بمانم ولي بايد از لطف آنها تشکر کنم.بعد از آن پرسپوليس بود که تماس گرفت و گفتند در ليست آقاي دايي هستي.ما مذاکره کرديم و در نهايت به توافق رسيديم.بعد از توافق با پرسپوليس بود که استقلالي ها تماس گرفتند ولي به آنها گفتم که با پرسپوليس تمام کردم و به مسئولان و کادر فني اين تيم قول دادم.

با دايي هم حرف زدي؟

بعد از صحبت با مسئولان پرسپوليس،با دايي هم حرف زدم و حرف هاي ما برادرانه بود.اميدوارم که در کنار اين مربي روزهاي خوبي داشته باشم.

چه دلايلي باعث شد پرسپوليس را انتخاب کني؟

به هر حال پرسپوليس تيم پرطرفداري است و قرار است در پرطرفدارترين تيم ايران و حتي آسيا بازي کنم.از طرفي من اولين بار توسط علي دايي به تيم ملي دعوت شدم و دوست داشتم با اين مربي کار کنم.

فکر مي کني بتواني از دايي براي تبديل شدن به يک مهاجم بهتر،چيزهاي جديدي ياد بگيري؟

به هرحال او اسطوره فوتبال ايران است و اميدوارم از اين مربي هم چيزهاي زيادي ياد بگيرم.

در پرسپوليس خيلي‌ها پول ميلياردي مي گيرند،تو هم پول ميلياردي گرفتي؟

من پول ميلياردي نگرفتم و از اول هم دنبال بازارگرمي نبودم و ديديد که بدون پيشينه قبلي در نهايت با پرسپوليس به توافق رسيدم.

چه شماره اي را قرار است بر تن کني؟

من شماره 23 را مي خواهم و از همان اول اين شماره را دوست داشتم.وقتي در سپاهان فوتبالم شکل گرفت و در فوتبال ايران شناخته شدم شماره 23 را بر تن داشتم و هميشه مي خواهم اين شماره را بپوشم تا گذشته ها از يادم نرود. فقط در استقلال بود که شماره 12 را پوشيدم چون شماره 23 در اختيار اميد روانخواه بود.

فکر مي کني در پرسپوليس آقاي گل شوي؟

هدف من راضي کردن هواداران است و اميدوارم علي دايي را روسفيد کنم.اميدوارم در پرسپوليس به قهرماني و آقاي گلي برسم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها