کد خبر: ۱۴۰۲۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
کانون حمایت از سینمای زیرزمینی با ارسال ۵۵۰۰۰ دلار به حساب ۱۱ مستندساز فعال خود از آنان خواسته است که به صورت گزینشی از مکان های کم رفت و آمد در حوزه های اخذ رای تصویر تهیه نمایند.
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ و محدودیت های خبرگزاری های ضدانقلاب برای پوشش خبری آن ، خبرگزاریهای معاند با جمهوری اسلامی مانند VOA و BBC, و سایتهای ضد انقلاب، همچون انتخابات ۸۸ توجهشان را به سوی کانون حمایت از مستندسازان زیرزمینی معطوف کرده اند.

به گزارش بولتن نیوز، در این رابطه کانون حمایت از سینمای زیرزمینی با ارسال ۵۵۰۰۰ دلار به حساب ۱۱ مستندساز فعال خود از آنان خواسته است که به صورت گزینشی از مکان های کم رفت و آمد در حوزه های اخذ رای تصویر تهیه نمایند. همچنین این کانون از مستند سازان زیر زمینی خواسته شده اس تا گزارش هایی گزینشی از کسانی که در انتخابات شرکت نمیکنند و از شرایط اقتصادی ابراز نارضایتی میکنند تهیه نموده و به دفتر کانون حمایت از سینمای زیرزمینی که درآمریکا مستقر است ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که در فتنه سال ۱۳۸۸ بی بی سی و صدای آمریکا دو حامی مالی کانون حمایت از سینمای زیرزمینی ایران به سرپرستی مسلم منصوری فیلمساز مقیم آمریکا بودند.

در فتنه سال ۸۸ کانون سینمای زیرزمینی ایران با فروش تصاویر اختصاصی از آشوب های خیابانی به رسانه های ضد ایرانی که توسط عوامل فیلم ساز خود در ایران تهیه گشته بود به درآمد خوبی دست یافته بود.

صدای آمریکا و بی بی سی در این رابطه از هم اکنون صفحاتی را به طور اختصصاصی برای اخبار انتخابات ایران اختصاص داده اند و به دنبال آشوب سازی و سیاه نمای برای بر هم زدن جو عمومی جامعه هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها