کد خبر: ۱۴۰۰۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ترافیک سنگینی که همزمان با برگزاری همایش کاندیداها در برخی نقاط شهر ایجاد شده بود، با اتمام این مراسم رو به کاهش است.

سرهنگ جمال بذرافشان جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران همزمان با برگزاری همایش‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: حدود 2 ساعت قبل با آغاز این مراسم، ترافیک نسبتا سنگینی در نقاطی که همایش برگزار می‌شد، ایجاد شد که خوشبختانه با پایان این همایش‌ها، آرام آرام، وضعیت ترافیک نیز به حال عادی بازمی‌گردد.

وی با اشاره به پایان زمان تبلیغات کاندیداها از صبح فردا گفت: از ساعت 8 صبح فردا پنجشنبه 23 خرداد، تبلیغات کاندیداها به پایان می‌رسد و طبیعتا با کاهش حضور هواداران کاندیداها دیگر مشکل ترافیکی در این زمینه نخواهیم داشت.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همچنین محدودیت‌های ویژه ترافیکی در محل‌های خاص مربوط به برگزاری انتخابات مانند فرمانداری‌های تهران، ری و شمیران، استانداری، وزارت کشور و شورای نگهبان از ساعت 8 روز جمعه آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها