کد خبر: ۱۳۹۹۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان از آماده باش کامل مرزهای استان به منظور جلوگیری از ورود گروه‌های خرابکارانه و تروریست‌ها در انتخابات خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان به نقل از روابط عمومی مرزبانی خوزستان، حجت‌الاسلام سیدیعقوب طباطبایی در جلسه آگاه‌سازی سیاسی ویژه کارکنان مرزبانی، اظهار کرد: به همین منظور قرارگاه ویژه‌ای جهت تامین و پشتیبانی امنیت انتخابات با محوریت مرزبانی در ستاد فرماندهی استان خوزستان ایجاد شده است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و وظیفه ذاتی مرزبانی برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور در مقابل تجاوزات مرزی، ورود اشرار و گروه‌های معاند و تروریستی طبیعی است که یکی از اقدامات اصلی و اساسی ما تشدید اقدامات امنیتی در مرزها باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان تصریح کرد: مرزبانی خوزستان در کنار مردم برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات شرکت می‌‌کند و علاوه بر این تمام یگان‌های تابعه برای حضور و برقراری امنیت یک انتخابات پرشور و مردمی آماده هستند.

طباطبایی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران، انتخابات 24 خرداد را به نماد مشارکت در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اقتدار ملی تبدیل خواهند کرد، گفت: امروز دشمن با تمام توان و با استفاده از ابزار رسانه ای در تلاش است مردم ایران را از حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رای منصرف کند؛ اما ملت بزرگ ایران اسلامی عزم خویش را جزم کرده تا در 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی بار دیگر از عزت و اقتدار میهن خویش دفاع کند.

وی ادامه داد: مردم با بصیرت و حضور آگاهانه در پای صندوق‌ها و انتخاب فردی شایسته و ولایی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه نگه می‌دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان در این زمینه نقش نخبگان حوزه و دانشگاه را بسیار مهم و موثر دانست و اظهار کرد: نخبگان سیاسی چراغ راه جامعه در شرایط حساس و سرنوشت ساز از جمله انتخابات هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها