کد خبر: ۱۳۹۹۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی در دو بازی گذشته که هدف آن کسب ۶ امتیاز بود توانست موفق عمل کند و ما تاکنون ۷۰ درصد راه صعود را طی کرده‌ایم.

مهدی محمد‌نبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به پیروزی 4 بر صفر تیم ملی مقابل لبنان از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل خاطرنشان کرد: ما امیدواریم تیم ملی با همین روند مثبت به مصاف کره جنوبی برود و با همین شیوه‌ای که مقابل قطر و لبنان بازی کردیم به مصاف کره جنوبی خواهیم رفت و سه امتیاز را کسب کنیم. پیش‌بینی خود من این است که با دو گل کره جنوبی را شکست می‌دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور پرشور تماشاگران در دیدار تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: جا دارد از اهالی ورزش و تماشاگرانی که برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آمده بودند تشکر کنم. فکر می‌کنم تماشاگران خیلی دیر به منزل‌هایشان رسیدند و ساعت 12 شب را هم گذشته بود که به خانه هایشان رسیدند. حمایت آنها از تیم ملی کار خیلی پسندیده و ارزشمندی بود. تماشاگرانی که به استادیوم آمدند به نحو شایسته‌ای تیم ملی را حمایت کردند و علاقمندان به تیم ملی که در خانه بودند برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کردند. این نشان می‌دهد قلب مردم با تیم ملی و ملی‌پوشان است و خدا هم به قلب مردم نگاه می‌کند.

وی افزود: خود ملی‌پوشان هم برای موفقیت انگیزه بسیار بالایی داشتند و دارند و نشان دادند می‌توانند امتحانات سختی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص ادعای سرمربی کره جنوبی که در ایران میزبانی خوبی از آنها انجام نشده و مسئولان این کشور در صدد هستند در سفر تیم ملی به کره جنوبی آن را جبران کنند گفت: نه این موضوع صحت ندارد این صحبت‌هایی که سرمربی کره انجام داده از جمله حرف هایی است که معمولا قبل از بازی مطرح می‌شود اما اساسا این موضوع برای ما مهم نیست و وارد حاشیه نمی‌شویم و به کره جنوبی می‌رویم که سه امتیاز را از این تیم بگیریم.

نبی با بیان اینکه تدابیر لازم برای ملی‌پوشان در سفر به کره جنوبی اندیشیده شده است اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت رئیسه پاداش‌های خوبی به بازیکنان پرداخت خواهد شد و پس از بازی مقابل کره جنوبی و برگشت به تهران ما پاداش دو بازی لبنان و کره جنوبی را همزمان پرداخت خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها