کد خبر: ۱۳۹۹۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
دبیر فدراسیون کاراته گفت: روز گذشته (سه‌شنبه) در مجمع انتخابی فدراسیون همدلی خوبی را از حاضرین شاهد بودم و امیدوارم که این همدلی در طول راه ادامه داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته (سه‌شنبه) در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته، علیرضا سمندر، محسن آشوری را به عنوان دبیر پیشنهادی خود به مجمع معرفی کرد که اعضای مجمع نیز به آشوری رای اعتماد دادند تا وی به فعالیت خود در این فدراسیون ادامه دهد.

محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته، گفت: زمان سرپرستی علیرضا سمندر به پایان رسیده بود و مسئولان وزارت ورزش روز گذشته(سه شنبه 21 خردادماه) را برای انتخابات فدراسیون کاراته اعلام کرده بودند که خوشبختانه با حضور افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، سجادی معاون امور ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و روسای هیئت‌ استان‌ها برگزار شد و سمندر با 43 رای اعتماد رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما نیز به عنوان دبیر فدراسیون رای اعتماد گرفتید گفت: پس از اینکه سمندر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد دو گزینه پیشنهادی برای انتخاب اعضای فدراسیون اعلام شد. ابتدا در حضور حاضرین اعلام شد که نواب رئیس، دبیر فدراسیون، کارشناس خبره، خزانه دار را رئیس فدراسیون انتخاب کند و گزینه دوم هم این بود که افراد اعلام شده پس از 45 روز در یک مجمع دیگر انتخاب شوند که گزینه دوم با مخالفت ناظران برگزاری مجمع روبرو شد.

آشوری در پاسخ به این سئوال که چرا با مخالفت ناظران برگزاری انتخابات گزینه دوم روبرو شد، اظهار داشت: آنها معتقد بودند با توجه به اینکه رئیس فدراسیون انتخاب شده، دبیر فدراسیون نیز باید کارهای اجرایی را در فدراسیون پیگیری کند و به همین دلیل باید از حاضرین رای اعتماد بگیرد تا امضای دبیر در کارهای اجرایی مورد تایید باشد، در غیر این صورت اگر رای اعتماد نگیرد کارهای اجرایی دبیر فدراسیون قانونی نیست. به همین دلیل حاضرین به بنده رای اعتماد دادند. البته اشرف امینی نیز به عنوان نایب رئیس بانوان رای اعتماد را از حاضرین گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روز گذشته در مجمع انتخابی فدراسیون همدلی خوبی را از حاضرین شاهد بودم و امیدوارم که این همدلی در طول راه ادامه داشته باشد. بنده نیز تمام تلاشم را می‌کنم تا به عنوان دبیر فدراسیون برای موفقیت کاراته قدم بردارم. جا دارد از طریق رسانه‌ها از همه حاضرین که به بنده رای اعتماد دادند تشکر کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها