کد خبر: ۱۳۹۸۱
زمان انتشار: ۱۷:۳۲     ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، در ادامه موج ایران هراسی رسانه های غربی و دیکتاتورهای منطقه مبنی بر متهم نمودن جمهوری اسلامی ایران به دخالت در امور داخلی سوریه، بحرین و حتی یمن این بار روزنامه السیاسه کویت در مصاحبه ای ساختگی با اغتشاشگران سوریه مدعی شد که آنها توسط نیروهای بسیجی ایرانی سرکوب شده اند!

این روزنامه مدعی شد: جوانان منطقه "ادلب" سوریه که برای تظاهرات به خیابانها آمده بودند ناگهان با چند تن از نیروهای مجهول که به زبان عربی صحبت نمی کردند و اسلحه های عجیبی(!) در دست داشتند مواجه شدند که بعد فهمیدند آنها تک تیراندازهای بسیجی ایرانی می باشند که برای کشتن آنها به سوریه آمده اند!

بزله گویی این روزنامه کویتی به همین جا ختم نشد بلکه این رسانه در گزارشش چند اسم و سند(!) هم رو کرد و نوشت: در این گزارش نام چند جوان با ذکر سنشان آمده که به عنوان شاهد ماجرا از آنها یاد شده است، یکی از این اسامی مصطفی 23 ساله است.

بر اساس این گزارش، السیاسه مدعی شده است که بسیجیان اعزامی از ایران به سوریه لباس سیاه بر تن کرده و ریش بلند داشتند و به زبانی ناآشنا صحبت می کردند و به سوی مردم تیراندازی می کردند اما اسلحه آنها بسیار عجیب و غریب بود!

در ادامه این جنجال و شانتاژ خبری، از رهبران عشیره "البقارة" سوریه مدعی شده که نیروهای نظام بشار اسد توان مقابله با معترضان را ندارد و تمام این سرکوبها از طرف نیروهای حزب الله لبنانی است زیرا آنها بسیار مجهز و کارکشته هستند و نیز از طرف ایران پشتیبانی می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها