کد خبر: ۱۳۹۴۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
ورزش > فوتبال ملی - سرمربی تیم ملی لبنان می گوید شاگردانش هیچ شانسی برای کسب امتیاز در مقابل ایران ندارند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ تئو بوکر سرمربی تیم ملی لبنان در نشست خبری پیش از بازی مقابل ایران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «عکاسان و خبرنگاران زیادی به اینجا آمده‌اند و این نشان دهنده این است که بازی پراهمیتی پیش رو داریم. بزرگ‌ترین تفاوتی که بین ایران و لبنان وجود دارد، فاصله زیاد بین فوتبال دو کشور است. ما نمی توانیم برابر ایران بازی برابری را به نمایش بگذاریم.»

او ادامه داد: «درباره بازی در بیروت که توانستیم ایران شکست دهیم می‌توانم بگویم تیم ما در آن زمان در شرایط بسیار خوبی به سر می برد. بزرگ‌ترین مشکل ما در بازی دوم این بود که ۸ بازیکن لبنان در بازی با قطر جنجال ایجاد کرده بودند و باعث شده در این شرایط به ایران برسیم. بحث تبانی و این‌ها که پیش از بازی ما مطرح شده بود باعث شد روحیه بازیکنان ما خراب شود. بعد از بازی مقابل ایران یک بار دیگر خودمان را پیدا کردیم اما متاسفانه 5 بازیکن‌مان را در بازی با کره به خاطر محرومیت از دست دادیم. در مورد بازی فردا تنها می‌توانم بگویم که ما می‌دانیم ایران بازی را می‌برد و سه امتیاز را از ما می‌گیرد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا از پیش باخته دانستن تیمش یک تاکتیک برای دست کم گرفتن بازی از سوی بازیکنان ایران است گفت: «خودم می‌دانم که شاگردانم در چه سطحی بازی می‌کند و در کجای دنیا هستیم. من نیازی به دروغ گفتن ندارم. اگر شما هم بخواهید سوالات نشست قبلی را مطرح کنید دیگر پاسخی نخواهید شنید.»

بوکر در واکنش به تبانی ملی پوشان لبنانی گفت: «اولین مسئله ای که باید بگویم ایم است که خود بازیکنان به این مسئله اعتراف کردند، مسئولان هم تحقیق کردند و دخالت 8 بازیکن در این مسئله مشخص شد. می دانستم اگر این ۸ نفر را کنار بگذارم تیم جایگاه خود را از دست می دهد اما با این وجود من این کار را کردم.»

سرمربی آلمانی لبنان در ادامه گفت: «خودمان می‌دانیم که 7 بازیکن اصلی مان را  در اختیار نداریم نفر را نداریم اما با همین نفرات داریم کار می‌کنیم. ترس تنها چیزی است که ما به هیچ عنوان آن را نمی‌شناسیم.»

تئو بوکر در پایان در مورد احتمال ادامه همکاری اش با تیم ملی لبنان گفت: «با مسئولان لبنان رابطه خوبی دارم و بعد از این بازی در مورد تمدید قرارداد صحبت می کنم. چند پیشنهاد عربی هم دارم اما همه چیز بعد از بازی با ایران مشخص خواهد شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها