کد خبر: ۱۳۹۳۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی تدارکاتی خود با درخشش آقای گل لیگ یک، با نتیجه دو بر یک منتخب دانشگاه آزاد اردبیل را شکست داد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود بعد از ظهر امروز در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف منتخب دانشگاه آزاد رفت.


در این دیدار پرتنش و پر برخورد پرسپولیس موفق شد با درخشش عباس‌زاده آقای گل لیگ یک در فصل گذشته در دقایق 54 و 65 دو بار دروازه حریف اردبیلی خود را باز کند اما قرمز‌پوشان در دقیقه 75 بر روی یک اشتباه دروازه‌شان باز شد و نتیجه این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع پرسپولیسی‌ها به پایان رسید.


گفتنی است پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود نیز موفق شده بود با یک گل آرتا سبلان را شکست دهد. پرسپولیسی‌ها قرار است روز سه‌شنبه به تهران بازگردند.


محسن بنگر پس از دریافت گل پرسپولیس در دقیقه 76 از زمین بازی اخراج شد. البته عملکرد ضعیف داور این بازی باعث شد تا بارها دو تیم به سوت‌های اشتباه او اعتراض‌هایی داشته باشند.


* ترکیب پرسپولیس در نیمه اول:‌ رضا محمدی، بنگر، حقیقی، کنعانی، آستانه، قاسمی، حسینی، غریبی، کفشگری، شاکری و نوروزی.


* نیلسون امروز بعد از ظهر و دقایقی بعد از بازی خود را به کادر فنی پرسپولیس در اردبیل معرفی کرد.


* 1500 هوادار در حال حاضر در ورزشگاه تختی اردبیل حضور دارند و به تشویق سرخپوشان و مخصوصاً دایی می‌پردازند. آنها روی دو پلاکارد بزرگ نوشته‌اند «اردبیل دیار ماست، دایی افتخار ماست» و آن را در دو طرف ورزشگاه نصب کرده بودند. البته هر چه از زمان این بازی می‌گذرد به تعداد هواداران در ورزشگاه اضافه شد و تعداد هواداران به حدود 4 هزار نفر نیز رسید.


* مانند روزهای گذشته تعدادی هوادار اردبیلی اتوبوس پرسپولیسی‌ها را از هتل تا ورزشگاه تختی همراهی کردند.


* نکته جالب حضور یک خانواده با خودروی شخصی به دنبال اتوبوس پرسپولیسی‌ها بود. این خانواده سعی داشت به هر طریقی شده اتوبوس پرسپولیسی‌ها را در مسیر سرعین تا اردبیل نگه دارد و سپس با دایی و بازیکنان عکس یادگاری بیندازد که بالاخره موفق نشد این کار را انجام دهد اما در هنگامی که اتوبوس پرسپولیسی‌ها در پلیس راه متوقف شد این خانواده مقابل اتوبوس پرسپولیسی‌ها حاضر شدند و از دایی خواهش کردند تا برای گرفتن عکس به داخل اتوبوس بروند یا بازیکنان به پایین بروند که دایی هم از این خانواده خواهش کرد تا شب به هتل بیایند و عکس‌های یادگاری خود را بیندازند.


* امیر عابدزاده بیشتر از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت.


* عابدزاده، علی‌عسگر و رضا نورمحمدی اختصاصی دور زمین دویدند و زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداختند، این سه بازیکن در دیدار امروز به میدان نمی‌روند.


* نیلسون پس از حضور در جمع سرخپوشان با تمام بازیکنان و کادر فنی خوش و بخش گرم و روبوسی داشت و خنده‌های او با علی دایی نیز جالب توجه بود.


* دستیاران علی دایی امروز از بازی یادداشت‌برداری می‌کردند و آن را در اختیار سرمربی تیم قرار می‌دادند.


* دایی در ابتدای بازی بازیکنان را به گوشه‌ای از زمین برد و دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت. وی با بازیکنان و کادر فنی دانشگاه آزاد نیز برخورد گرمی داشت.


* برادران دایی امروز هم میهمان ویژه بازی بودند.


* هوای اردبیل امروز بسیار مطبوع و خنک است و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان راحت‌تر به بازی بپردازند.


* هواداران اردبیلی در بازی امروز فقط بازیکنانی را که می‌شناختند تشویق می‌کردند و آنهایی را که نمی‌شناختند با سر دادن شماره‌هایشان حمایت می‌کردند.


 * در نیمه دوم بازی هوای اردبیل برخلاف روزهای قبل سرد‌تر شد و به همین دلیل بازیکنان نیمکت‌نشین و افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند از این سرما غافلگیر شدند.


* دو تیم امروز با یک بازی قدرتی و تقریبا خشن فوتبال سفت و محکمی را به نمایش گذاشتند. البته پرسپولیسی‌ها به دلیل اینکه صبح امروز وزنه زده بودند در نیمه اول کمی سنگین بودند اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد.


* هواداران پرسپولیس و دانشگاه آزاد اردبیل در بازی امروز برای تشویق هم دچار درد‌سرهایی شده بودند. آنها نمی‌دانستند که تیم خود را تشویق کنند یا پرسپولیسی‌ها و علی دایی را به همین دلیل به ترتیب یک‌بار آنها تیم خود را را تشویق می‌کردند و یک‌بار پرسپولیس و علی دایی را.


* با گذشت زمان حضور پلاکاردهای بزرگ نیز در ورزشگاه بیشتر دیده می‌شد. یک پلاکارد بزرگ از علی دایی آورده بودند که او در دیدار مقابل کره جنوبی سرش شکسته بود و بعد از یکی از گل‌هایش در حال فریاد زدن بود.


* نیلسون از روی نیمکت بازی امروز را با دستور دایی تماشا کرد.


* احد پازاج رئیس اداره ورزش و جوانان استان اردبیل میهمان ویژه بازی امروز بود. او در بین نیمه به دیدار علی دایی رفت و به پرسپولیسی‌ها بابت حضورشان در اردبیل خوشامد‌گویی گفت. پازاج قهرمان کشتی فرنگی آسیا نیز است.


* فریاد‌های بلند دایی در حین بازی نیز خیلی از چشم‌ها را به خود دوخته بود.


* ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم: رضایی، حسینی، بنگر، کنعانی، مطهری، عباس‌زاده، حقیقی، غریبی، کفشگری، برزگر و نوروزی


* مسئولان دانشگاه آزاد اردبیل و برخی از مسئولان استانی میهمان ویژه بازی امروز بودند.


* در این دیدار حدود 4 هزار اردبیلی پشت رختکن و درب ورزشگاه تختی پس از بازی ایستادند و برای پرسپولیس و تیم دایی شعار قهرمانی سر دادند. آنها همچنین به دلیل ازدحام شدید به خاطر عکس گرفتن با دایی و بازیکنان، پرسپولیسی‌ها را برای ترک ورزشگاه تختی دچار درد‌سر کردند که بالاخره پس از دقایقی با پادرمیانی پلیس و اسکورت ویژه موفق شدند ورزشگاه را ترک کنند.


* یک هوادار با آوردن پلاکاردی که روی آن نوشته بود دایی آرزویم عکس گرفتن با تو است وسط جمعیت قصد رسیدن به سرمربی قرمز‌پوشان را داشت که بالاخره با کمک پرسپولیسی‌ها این اتفاق افتاد و این هوادار به آرزویش رسید.


* پرسپولیسی‌ها قرار است از فردا دوشنبه تمرینات خود را پیگیری کنند. آنها فردا در دو نوبت در ورزشگاه تختی اردبیل و صوابی نیر تمرین می‌کنند.


* همچنین دایی برای امیر عابد‌زاده و نیلسون دو دروازه‌بان پرسپولیس که تازه دیروز و امروز به جمع سرخپوشان اضافه شده‌اند تمرینات ویژه‌ای را در نظر گرفته تا خود را به سایر بازیکنان برسانند.


* پرسپولیس در اردوی اردبیل موفق شد در دو بازی تیم‌های آرتا سبلان و منتخب دانشگاه آزاد اردبیل را شکست دهد.


* در پایان بازی علی دایی از کادر فنی و بازیکنان حریف تقدیر و تشکر کرد و به آنها خسته نباشید گفت. بازار گرفتن عکس یادگاری نیز بین بازیکنان دو تیم بسیار داغ بود.
فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها