کد خبر: ۱۳۹۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۱۹ خرداد ۱۳۹۰

دادسراي عمومي و انقلاب تهران با صدور اطلاعيه‌اي اعلام کرد كه در خصوص موضوع مجروح شدن يک روحاني در خيابان شريعتي تهران پرونده قضايي تشکيل شده و رسيدگي به اين موضوع با سرعت ادامه دارد.

به گزارش 598 به نقل از ایسنا، پايگاه اطلاع رساني دادسراي تهران روز پنج‌شنبه اعلام كرد كه شامگاه روز شانزدهم خردادماه سال جاري، فردي به نام «فرزاد فروزش» توسط يکي از دو راکب يک دستگاه موتورسيکلت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحيه چشم مجروح شده است.

متهمان اين پرونده با دستورات جامع و پيگيري‌هاي ويژه قضات دادسرا و تلاش وسيع ماموران پليس تحت تعقيب قرار گرفتند به نحوي که يکي از متهمان در يکي از شهرهاي شمالي کشور دستگير و فرد دوم نيز که ضارب اصلي است، شامگاه چهارشنبه به همراه پدرش خود را به نيروي انتظامي تسليم کرد.

درپي دستگيري متهمان، تحقيقات قضايي از آنان در خصوص علت بروز حادثه انجام شده و در حال حاضر 4 نفر در اين زمينه به زندان معرفي شده‌اند.

دادستاني با تاکيد بر اينکه برخورد سريع، جدي و قاطع با اين گونه جرائم از اولويت هاي دستگاه قضايي است، اعلام کرد، با دستگيري و بازداشت افراد مذکور، تحقيقات لازم در مورد «متهمان و اتهامات آنان»، «علت حادثه» و «نحوه‌ي انعکاس» آن آغاز شده است و دادستاني هم تلاش خواهد کرد پرونده مذکور پس از تکميل تحقيقات در کمترين زمان ممکن براي رسيدگي به دادگاه ارسال شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها