کد خبر: ۱۳۸۹۳۶
زمان انتشار: ۲۳:۴۳     ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم راه آهن گفت: «در برنامه و استراتژی 5 ساله ای که باشگاه راه آهن دارد، صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و حتی قهرمانی هم وجود دارد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ منصور ابراهیم زاده درباره شرایط کنونی تیمش اظهار داشت: «تمرینات خود را انجام می دهیم و همه چیز طبق روال پیش می رود. شرایط خوب است و رضایت داریم.»

 

وی ادامه داد: «من در راه آهن اهدافی شخصی دارم و باشگاه راه آهن هم اهدافی برای خود دارد. هدف اصلی ما در فصل جدید رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا است و برای رسیدن به این مهم نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

 

سرمربی راه آهن درباره شایعه جذب فرشید طالبی تاکید کرد: «طالبی یکی از گزینه های ما است. طی آخرین صحبتی که چند روز پیش با او انجام دادم به من گفت در سپاهان خواهد ماند اما اینکه حالا عنوان می شود جدایی اش قطعی شده را نمی دانم. باید دوباره با او صحبت کنم و ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می افتد.»

 

او درباره علی کریمی نیز خاطرنشان کرد: «تا این لحظه مذاکره جدیدی با کریمی انجام نداده ایم. شاید در آینده این اتفاق بیفتد.»

 

ابراهیم زاده در پاسخ به این پرسش که آیا به جذب علی کریمی خوش بین است، گفت: «من همیشه به همه چیز خوش بین هستم.»

 

وی در پایان افزود: «در برنامه و استراتژی 5 ساله ای که باشگاه راه آهن دارد، صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و حتی قهرمانی هم وجود دارد. امیدوارم بعد از ذوب آهن با راه آهن هم به این مهم دست یابم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها