کد خبر: ۱۳۸۸۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
نامزد حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: با بازی‌های سیاسی و تغییرات مکرر در فدراسیون کشتی این رشته را نابود کرده‌اند.

عباس جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ثبت نام برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: تأسف می‌خورم که کشتی در سال‌های گذشته دچار چنین مشکلات و انحرافاتی شد. با تغییرات مکرر در فدراسیون کشتی این رشته را نابود کرده‌اند.

وی ادامه داد: از طرفی بازی‌های سیاسی که در بدنه ورزش بوجود آوردند در نهایت ضربه آن را کشتی متحمل شد. جای تأسف است که باید پایین‌تر از هند در آسیا قرار بگیریم. کشتی خرابه‌های زیادی را در این سال‌ها از خود بر جای گذاشت به خصوص با انتصاب خطیب تیر خلاص به جامعه کشتی زده شد.

دارنده مدال نقره المپیک آتلانتا تصریح کرد: مهم نیست چه کسی انتخاب شود؛ امیدوارم اهالی کشتی دست به دست هم دهند و یک صدا و یک دل کشتی را نجات دهند. کشتی نیاز به ثبات دارد تا این رشته باستانی کهن و دینی نجات پیدا کند. تمام تلاشم این است تا با کمک اهالی کشتی این رشته را به جایگاه واقعی خودش برگردانیم.

جدیدی در پاسخ به این سوال که چقدر به انتخاب شدن امیدوار است گفت: مهم نیست که من انتخاب شوم یا نه؛ مهم این است که جامعه کشتی در این راه وارد شود. من برای شانس وارد نشدم؛ شانس برای کسانی است که دنبال این هستند که بخواهند چیزی بدست آورند نه افرادی مثل من که تمام زندگی و افتخاراتشان را از کشتی دارند.

دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا دین خود را به کشتی ادا کنم. بی‌تفاوتی نسبت به کشتی ظلم است و برای همین وارد شدم تا نشان دهم قلبم برای کشتی می‌تپد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها