کد خبر: ۱۳۸۸۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
رئیس جمهور گفت: وقتی با یک رهبر بودایی ۹۰ ساله در خصوص بحث مهدویت و وجود یک انسان کامل صحبت کردم اشک از چشمانش جاری شد و گفت که من ۹۰ سال دنبال چنین گمشده ایی می گردم.
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور عصر دیروز در مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم به تشریح بحث مهدویت، ضرورت وجود انسان کامل و تعلق آن به همه بشریت پرداخت و در بخشی از سخنان خود گفت: من سفرهای زیاد به نقاط مختلف دنیا داشتم و با رهبردان ادیان مختلف صحبت کردم.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، وی افزود: در همین راستا در شرق آسیا با رهبران بودایی و هندو جلسه داشتم و وقتی بحث مهدویت و ضرورت وجود انسان کامل مطرح شد، دیدم برخی از آنان گریه می کنند و من علت گریه آنان را سوال کردم.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: پیرمرد ۹۰ ساله روحانی بودایی گفت که من ۹۰ سال در آرزوی تحقق همین حرفا بودم و دنبال چنین گمشده ایی میگردم.
رئیس جمهور در ادامه به صحبت خود با قوم مایا در آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: استعمارگران و مستکبران در طول سالیان سال، میلیونها میلیون از افراد این قوم را کشتند و ثروتهای آنها را به غارت بردند.

احمدی نژاد اضافه کرد: من با رهبران آنها صحبت کردم و بحث مهدویت را توضیح دادم و بعد از پایان بحث بعضی از رهبران آنها مجددا به اینجانب مراجعه و تاکید کردند که این حرفی که شما میزنید، ما هم به آن معتقدیم و در فرهنگ باستانی و آبا و اجدادی ما که سینه به سینه منتقل شده و به ما رسیده، وجود دارد و ما معتقدیم که بشر در یک مقطعی وارد دوران روشنایی خواهد شد.

رئیس جمهور در ادامه این مراسم با بیان اینکه خداوند هم قرآن را فرو فرستاده و هم از نسل و جنس پيامبر يک انسان کامل و يک رهبر آسماني و حقيقت جاوداني خلق کرده، گفت: اين انسان کامل زنده، ناظر، حاضر و منتظر است و جامعه بشري هم منتظر است. جامعه بشري باور دارد که روزي آن جامعه سعادتمند وعده داده شده محقق خواهد شد و مرد الهي خواهد آمد و همه انسان‌ها را نجات مي‌دهد.

احمدی نژاد اضافه کرد: امام عصر(عج) حاضر است او بايد بيايد تا برنامه و رسالت پيامبر(ص) را تکميل کند و انسان‌ها را نجات دهد، البته او منتظر و خود مدير و رهبر است. او منتظر است تا جامعه انساني به نقطه موعود برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها