کد خبر: ۱۳۸۴۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
دومین دور از مناظره های نامزدها روزگذشته برگزار شد،متاسفانه یک روش نامناسب که وجه اشتراک اکثر آنها بود ،سیاه نمایی های غیرمعقول وغیر منطقی از اوضاع کشور بود به گونه ایی که گویاقرار است ویرانه ای بنام ایران را تحویل بگیرند!!

598: متاسفانه رویه وشیوه ایی که طی چندروز گذشته از همه نامزدها در برنامه های تلویزیونی وتبلیغاتی شان در شهرها وودرجمع هوادارانشان مشاهده کرده ایم ،نوعی بی اخلاقی سیاسی وانتخاباتی است که همگی در اشکال مختلف بجای اینکه خود وبرنامه هایشان را عرضه بکنند به سیاه نمایی از وضعیت کشور ووارونه جلوه دادن اوضاع عمومی این سرزمین است.

همین دوروز پیش بود که مقام معظم رهبری در سخنرانی شان در مراسم ارتحال امام راحل، از نامزدها خواستند که از سیاه نمایی غیرواقعی پرهیز کنند وانتقادهای خود را با اغراض سیاسی وشخصی آلوده نکنند وبه نفی دستاوردهای کشور طی سالیان گذشته نپردازند.اما متاسفانه دیروز شاهد بودیم درمناظره انجام شده ،آقایان نامزدها چنان به سیاه نمایی وبیان مسائل غیر واقعی پرداختند، که گویی اینان هرگز در این کشور نبوده اند ، هرگز مدیران اصلی ودرجه یک اجرایی کشور نبوده اند، گویی ایران ویرانه ای است  بجا مانده از دولت های قبل که منتظر است تا آقایان بیایند وآن را آباد کنند!

تصویرهای غیر واقعی وکاذبی که آقایان از اوضاع فرهنگی ،سیاسی ،اجتماعی واقتصادی کشور ارائه کرده ومی کنند ، دل هر شهروندمنصف وآگاهی را بدرد می آورد،متاسفانه آقایان نامزدها برای کسب یک رای بیشتر حاضر شده اند،براساس آن مثل معروف " قیصریه را به آتش بکشند" ،باید از این هشت نفربپرسیم آیا این روش درست وصحیحی برای جمع آوری آرای مردم است؟ ،آیا براستی در 34گذشته هیچ کارمثبت واساسی در کشور انجام نشده است ؟آیا توانمندی های جوانان ایرانی ومتخصصین ارزشمندمان نتواسته در خیلی از زمینه ها ما را از بیگانگان بی نیاز کند؟

1-آیا بدست آوردن رتبه چهاردهم جهان در تولید علم دستاورد کمی است ؟

2-آیا پیشرفت های اساسی وگرانبها در زمینه هواوفضا وپرتاب ماهواره ها به فضا کار بی ارزشی است ؟

3-آیا دستاوردهای اساسی وزیرساختی در خصوص تکنولوژی نانو بی اهمیت است ؟

4- آیا دستاوردهای متخصصین ایرانی در زمینه تولید داروهای کمیباب با تکنولوژی نانو بی ارزش است ؟

5-آیا دستاوردهای علمی ونوین درزمینه پزشکی وسلول های بنیادی بی اهمیت است؟

6-آیا پیشرفت های عظیم وشگرف در زمینه تولید سلاح های دفاعی ونظامی ارزش بیان کردن ندارد؟

7- آیا ساخت 4میلیون مسکن مهر در کمترین زمان ممکن بی ارزش است ؟

8- آیا احداث وتکمیل چندین بزرگراه و آزاد راه درکشور بی اهمیت است ؟

9- آیا کسب رتبه ها ومقام های علمی دانش آموزان ودانشجویان ایرانی بی اررزش است ؟

10- آیا بدست آوردن مقام های برتر ومدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران کشورمان از نظر شما بی اهمیت است ؟

11-آیا .................................................................

12-آیا ................................................................

اگر بخواهیم از این دست سوالات در کنارهم ردیف کنیم به صدها مورد وبلکه بیشتر می رسیم .دراین میان تعجب همه شهروندان ایرانی که این دستاوردهای عظیم را می بینند وبا همه وجودشان لمس می کنند این است که می بینند، آقایان نامزدها که خود را انقلابی ،مکتبی  ومسلمان می دانند چرا به دروغ پراکنی وسیاه نمایی برای جذب رای روی آورده اند؟ وهمه این اتفاقات بزرگ که ثمره انقلاب اسلامی است را نادیده می گیرند.

آقایان نامزدها ،مگر نمی دانید از 20فروردین 1358 ،کشورما عملامورد تحریم غربی ها وعلی الخصوص آمریکا قرار گرفته است واین موضوع چیزی نیست که جدید باشد؟آقایان نامزدها که خود از فرماندهان اصلی دفاع مقدس بوده اند مگر نمی دانند پیروزی در بزرگترین جنگ زرهی جهان ،علیه کشورمان میسر نشد مگر به مدد خون شهدا وایثارگری رزمندگان ،جانبازان وهمه آحاد مردم ،آیا این دستاوردبزرگ قابل نفی است که شما اینگونه کشورمان را فاقد فرهنگ واسوه های فرهنگی ارزشی می دانید؟

آقایان ، بخود آیید ،مگر شما حماسه سازی همین مردم با همه مشکلاتی که داشته ودارند را در روز 22بهمن 1391ندیدید؟ مگر استکبارجهانی فکر نمی کرد با تشدید تحریم ها می تواندبین مردم وانقلاب اسلامی فاصله بیاندازد، اما چنان تودهنی از این مردم خورد که سال هاباید سرگیجی اش را تحمل کند ؟ حال شما با کدام منطق به چنین شیوه های غیراخلاقی وغیرمنطقی روی آورده اید ؟

آقایان، یادتان باشد که این مردم بخاطر شعار وهیاهوی کاذب ، به کسی رای نمی دهند، این مردم براساس شعور ومنطق وعقل شان، شمارا در ترازوی سنجش می گذارندوبه انتخاب دست می زنند،پس لطفا سعی نمایید دست از این بازی غیر عقلانی وغیر منطقی بردارید ویکبار دیگر سخنان وفرمایشات رهبر فرزانه انقلاب ،در روز سه شنبه در مرقد امام خمینی (ره )که مخاطب این فرمایشات شما بودید را مرور وبازخوانی چندباره کنید تا بتوانید در فرصت باقی مانده با مردم صادقتر و رو راست تر شوید.

فرهادخادمی ،بخش اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها