کد خبر: ۱۳۸۳۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
تسلط بر القصیر به معنی تسلط بر کمربند میانی سوریه:
کانال دو تلویزیون اسرائیل نیز در گزارشی از کنترل ارتش بر القصیر تاکید کرد که این موفقیت در ادامه پیروزی‌های تاکتیکی ارتش سوریه بوده است و با این پیروزی موفقیت‌ حکومت بشار اسد بر کنترل مناطق مهم تثبیت شد. پس از این پیروزی تروریست‌ها دیگر نمی توانند برای چند ماه به القصیر حمله کنند و کنترل این شهر ضربه‌ای به عملیات قاچاق سلاح برای تروریست‌ها در لبنان بود‌.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598 در آخرین نبردها برای بازپس گیری القصیر تعداد زیادی ازتروریست ها به هلاکت رسیده و عده از آنان نیز خود را تسلیم کردند.

تلویزیون سوریه با بیان این خبر اعلام نمود: گروههایی از تروریست ها نیز به سمت مناطق اطراف و شهر الضبعه  متواری شدند.

منطقه شمالی القصیر آخرین نقطه تجمع تروریست ها بود که با حمله شدید نیروهای ارتش سوریه به تصرف درآمد.

شهر القصیر در غرب سوریه و 35 کیلومتری شهر حمص مرکز استان حمص ، طی دو هفته گذشته صحنه درگیری های شدید میان نیروهای ارتش و تروریست های مسلح در سوریه بوده است .



همچنین سرتیپ یحیی سلیمان در گفت‌وگویی تلویزیونی با المیادین تاکید کرد که پیروزی ارتش بر مخالفان مسلح و تسلط بر القصیر به معنی تسلط بر کمربند میانی سوریه است.

وی تصریح کرد که هر طرفی که بر این بخش مرکزی تسلط داشته باشد بر کل سوریه تسلط دارد.

کانال دو تلویزیون اسرائیل نیز در گزارشی از کنترل ارتش بر القصیر تاکید کرد که این موفقیت در ادامه پیروزی‌های تاکتیکی ارتش سوریه بوده است و با این پیروزی موفقیت‌ حکومت بشار اسد بر کنترل مناطق مهم تثبیت شد.

بنابراین گزارش، پس از این پیروزی تروریست‌ها دیگر نمی توانند برای چند ماه به القصیر حمله کنند و کنترل این شهر ضربه‌ای به عملیات قاچاق سلاح برای تروریست‌ها در لبنان بود‌.

شهر القصیر از 8 ماه قبل به کنترل مخالفان مسلح درآمد و به اصلی ترین پایگاه تروریست‌ها جبهه النصره تبدیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها