کد خبر: ۱۳۸۲۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
برخی از رسانه های برون مرزی در بخش های مختلف خبری خود به پوشش سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ملکوتی امام (ره) پرداختند.
سخنان امروز مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در سالروز ارتحال امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مقدس ایشان، از شبکه "المیادین" (AL MAYADEEN TV) لبنان به طور زنده بخش شد و این شبکه با قطع برنامه های عادی خود مراسم بیست و چهارمین سالگرد رحلت امام را پوشش داد.



تلویزیون "المنار" (MANAR) دیگر شبکه لبنانی نیز بخش هایی از سخنان مقام معظم رهبری را در بخش های خبری خود گنجاند و گفت: امام خامنه ای از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست تا وعده های نشدنی ندهند. ایشان فرمودند: نامزدها جوری حرف بزنید که اگر خرداد آینده نوار خودتان را برایتان پخش کردند شرمنده نشوید. جوری وعده دهید که اگر بعدا به رخ شما کشیدند مجبور نشوید تقصیر این و آن بیندازید که نشد و نگذاشتند!

ایشان همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری فرمودند: 10 روز دیگر، عرصه یک امتحان بزرگی است و امیدواریم حماسه ای پربرکت و دارای نتایج درخشانی برای این ملت از سوی پروردگار رقم بخورد.

شبکه ی خبری "پرس تی وی" (Press TV) نیز به بخش هایی از سخنان مقام معظم رهبری اشاره نمود و اظهار داشت:"رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که ملت ایران توطئه های دشمنانش را در انتخابات آتی با مشارکت گسترده خنثی می کند."


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها