کد خبر: ۱۳۸۲۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
مدافع محجوب سپاهان مي‌گويد که نمي‌خواهد اخراجش عمدي جلوه داده شود و حاشيه سازان بگويند که به تيم سابق خود خيانت کرده است.
معاون باشگاه استقلال صبح ديروز تماسي با فرشيد طالبي داشت تا از نظر او در مورد پيشنهاد اين باشگاه براي آبي‌پوش شدن با خبر شود. اما در حالي که در مذاکرات اوليه توافقات لفظي حاصل شده بود فرشيد طالبي به ناگاه تغيير موضع داد و پيشنهاد باشگاه استقلال را رد کرد.


معاون باشگاه که تصور مي‌کرد اين مدافع دومين خريد آبي‌پوشان باشد با شنيدن نظر مدافع فصل پيش سپاهان تعجب کرد و از او خواست تا دليل تغيير موضع خود را اعلام کند.


فرشيد طالبي هم به اين موضوع اشاره داشت که در دو بازي حساس مقابل استقلال اخراج شده است و حالا نمي‌خواهد با حضور در اين تيم عده‌اي به اين موضوع اشاره کنند که طالبي به خاطر وعده حضور در استقلال کم کاري کرده است.


مدافع محجوب سپاهان مي‌گويد که نمي‌خواهد اخراجش عمدي جلوه داده شود و حاشيه سازان بگويند که به تيم سابق خود خيانت کرده است. طالبي به اين موضوع اشاره داشت که پيشنهاد استقلال بسيار خوب بود و حضور مجدد در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان براي او جذابيت دارد ولي دوست دارد با آرامش به فوتبالش ادامه بدهد و هيچگاه از پرداختن به حواشي دل خوشي نداشته است.


معاون باشگاه هم صحبت‌هاي طالبي را به قلعه‌نویي منتقل کرد و سرمربي آبي‌پوشان مدعي شد که خودش با فرشيد صحبت خواهد کرد تا ذهنيت منفي او از بين برود. البته از باشگاه استقلال خبر مي‌رسد که جدي شدن مذاکره آبي‌پوشان با هادي عقيلي، باعث شده طالبي براي حضور در جمع استقلالي‌ها مردد شود.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها