کد خبر: ۱۳۸۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
حضور ميرکاظمي و لنکرانی در تشکل جديد وزراي سابق دولت نهم و دهم؟
طي روزهاي اخير يکي از سايت هاي خبری، اخباري مبني بر اقدام وزرای سابق دولت نهم و دهم در راه اندازي تشکل جديدي براي حضور در انتخابات آتي مجلس منتشر كرده و خبر از برگزاري هفتگي جلسات اين تشکل با حضور تعدادي از وزراي سابق دولت داده بود . پيگيري باشگاه خبرنگاران از برخي وزراي دولت نهم و دهم حاكي است ...
                    
بي اطلاعي باقری لنکرانی از برگزاری نشست های انتخاباتی وزرای سابق دولت نهم و دهم

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی دولت نهم با اظهار بی اطلاعی از برگزاری نشست های انتخاباتی وزرای سابق دولت نهم و دهم،گفت: برنامه هایي برای حضور در انتخابات آتی مجلس ندارم.

کامران باقری لنکرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تمام برنامه های منحصر خود را فعالیت در دانشگاه های شیراز اعلام کرد و گفت:درحال حاضر مشغول انجام برنامه های دینی،مذهبی و فرهنگی درمحیط های دانشگاهی هستم و برنامه ای به جز این ندارم.

باقری لنکرانی،با تکذیب خبر حضور خود در تشکل جدید وزرای سابق دولت نهم و دهم،اظهار داشت:قصدی برای حضور در فعالیت های انتخاباتی ندارم.

ميرکاظمي در جلسات هفتگي تشکل جديد وزراي سابق دولت شركت مي كند؟

يکي از نزديکان مسعود ميرکاظمي وزير سابق نفت در واکنش به اخبار منتشر شده در خصوص راه اندازي تشکل جديد براي حضور در انتخابات توسط وزراي سابق دولت نهم و دهم گفت: مسعود ميرکاظمي عضو هيچ تشکلي نبوده و  در هيچ جلسه اي نيز شرکت نکرده است.

اين فرد نزديک به وزير سابق نفت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تکذيب خبر شرکت ميرکاظمي در جلسات هفتگي تشکل جديد وزراي سابق دولت براي شرکت در انتخابات مجلس افزود: ميرکاظمي در هيچ جلسه اي شرکت نکرده و درحال حاضر قصد شرکت در انتخابات آتي مجلس را ندارد.

گفتني است، طي روزهاي اخير يکي از سايت هاي خبری، اخباري مبني بر اقدام وزرای سابق دولت نهم و دهم در راه اندازي تشکل جديدي براي حضور در انتخابات آتي مجلس منتشر كرده و خبر از برگزاري هفتگي جلسات اين تشکل با حضور تعدادي از وزراي سابق دولت داده بود.
منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها