کد خبر: ۱۳۸۰۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ضمن اعلام آخرین وضعیت کادر فنی و بازیکنان جدید این تیم از منتفی شدن حضور دروازه بان پیشین پرسپولیس در تیمش خبر داد.

به گزارش 598،رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد باشگاه گسترش فولاد تبریز در فصل نقل و انتقالات ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما 13 بازیکن فصل گذشته خود را حفظ کردیم و تا این لحظه موفق به جذب داوود نوش صوفیانی از تیم شهرداری تبریز، رسول پیرزاده از تیم آلومینیوم هرمزگان، میلاد زنید پور از تیم پیکان و احسان پهلوان از تیم ذوب آهن شده‌ایم البته پهلوان بازیکن قرضی ما به ذوب آهن بود که در این فصل به تیم ما بر می‌گردد.

وی در همین خصوص افزود: قرار است تا پایان هفته نیز 4 بازیکن جدید لیگ برتری به جمع ما اضافه شوند که این بازیکنان دو هافبک، یک مدافع و یک مهاجم هستند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص اعضای کادر فنی این تیم خاطرنشان کرد: یونس باهنر، حسین خطیبی، یوسف بخشی زاده، داریوش اسفندیاری (مربی دروازه بان ها)، سعید آلوسی ( مربی بدنساز)، عبدالرزاق میراب(سرپرست )، بهزاد دشتایم(آنالیزور) نفراتی هستند که حضورشان در کادر فنی تیم قطعی شده و قرار است یک دکتر تغذیه و فیزیوتراپ نیز به کادر پزشکی تیم اضافه شود.

وی در خصوص مذاکره مسئولان این باشگاه با آودوکیچ، دروازه بان پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما با دروازه‌بان پیشین پرسپولیس مذاکراتی انجام دادیم اما به دلایلی حضور وی در تیم گسترش فولاد تبریز منتفی شد.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص پیوستن امین منوچهری، مهاجم پیشین تیم های نفت تهران و استقلال به این تیم گفت: منوچهری جزو گزینه های مد نظر ماست اما هنوز هیچ مذاکره‌ای با وی انجام نداده‌ایم.

خطیبی در خصوص برنامه های اردویی تیم گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: ما از روز شنبه تمرینات خود را شروع کرده ایم و پس از تکمیل تر شدن نفرات تیم اردویی را از تاریخ هجدهم تا بیست و نهم خرداد در سرعین اردبیل برگزار خواهیم کرد و پس از آن نیز اردویی را از تاریخ دوم تا یازدهم تیرماه در تهران خواهیم داشت.

وی در خاتمه تاکید کرد: هدف ما در این فصل جوانگرایی و بومی گرایی تیم است و می‌خواهیم جزو 10 تیم اول سیزدهمین دوره لیگ برتر بشویم، در صورت تحقق این موضوع هدف بعدی ما در لیگ چهاردهم گرفتن سهمیه آسیایی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها