کد خبر: ۱۳۷۹۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: قرن ها فرصت لازم است تا بشریت به جامعیت شخصیت حضرت امام (ره) دست یابد، امام خمینی (ره) درعصر کنونی دین را از انزوا خارج و به بطن جامعه آورد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خیرخواه عصر یکشنبه در همایش امام (ره) طلایه دار بیداری اسلامی افزود: شخصیت امام راحل با شخصیت تمامی رهبران جهان تفاوت دارد، امام یک شخصیت سیاسی صرف نیست.
 
رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان تصریح کرد: امام(ره) یک شخصیت کامل سیاسی- عرفانی- ادبی و در یک کلام یک اندیشمند توانا و ارزشمند دوران است.
 
خیرخواه با بیان اینکه امام خمینی(ره) فقط متعلق به مردم ایران و مسلمین نیست، اظهارداشت: امام(ره) به عنوان یک منجی برای بشریت و فارغ از مرزهای جغرافیایی و برای هدایت انسان به تعالی تلاش کرد.
 
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با وارد کردن دین درعرصه سیاست، افرادی را که لیاقت حکومت نداشتند از گردونه حاکمیت خارج کردند، تأکید کرد: توکل به خدا و شجاعت رمز موفقیت ایشان بوده است.
 
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: امروز ابرقدرت های جهان از قدرت ایران اسلامی وحشت دارند و دشمنی آنان با شیعه و سنی نیست، بلکه آنان با اصل اسلام دشمن هستند.
 
وحدت دنیای اسلام مدیون امام راحل است
 
همچنین در این مراسم، مدیر حوزه علمیه اهل سنت قره تپه نیز گفت: وحدت شیعه و سنی لرزه به اندام دشمنان انداخته و دنیای اسلام این وحدت را مدیون امام خمینی (ره) است.
 
آخوند عبدالجبار میرابی افزود: خداوند متعال برای هدایت انسانها، پیامبران و ائمه اطهار را فرستادند و در عصر غیبت هم اولی الامر وظیفه هدایت انسان ها را برعهده دارد.
 
وی گفت: درعصر کنونی امام خمینی (ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری به بهترین نحو این وظیفه سنگین را عهده دار شدند و جامعه را به سرمنزل مقصود هدایت می کنند.
 
همچنین امام جمعه اهل تشیع شهرستان بندرترکمن نیز در این مراسم گفت: کشورهای استکباری و دشمنان با "اسلام هراسی" عقاید مسلمین را هدف قرار داده اند.
 
حجت الاسلام علی منصوری افزود: آنان با شیعه و سنی مخالف نیستند بلکه با اصل وحدت اسلامی مخالف هستند و بر این اساس فرقه های ضاله "وهابیت" برای اهل سنت و "حجتیه" را برای شیعیان ترسیم کردند.
 
وی با بیان اینکه هیچکدام از این فرق ضاله مورد تائید مسلمین اعم از شیعه و سنی نیست تصریح کرد: با هوشیاری مردم و درایت نماینده مقام معظم رهبری در استان این فرق گمراه هیچ جایگاهی در استان ندارند.
 
مدیر حوزه علمیه نورالعدل بندرترکمن نیز طی سخنانی اظهار داشت: اطاعت از اولی الامر به منزله اطاعت از پیامبر(ص) و خداوند است.
 
آخوند قربان ایشی افزود: اطاعت از رهبری یک تکلیف است و اطاعت از ایشان سعادت جامعه را تضمین می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها