کد خبر: ۱۳۷۹۴۲
زمان انتشار: ۰۲:۳۸     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

12 خرداد:

21:12: حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش طلاب حامی سعید جلیلی که بعدازظهر امروز یکشنبه در حسینیه قهرودی‌ها برگزار شد، گفت: اکثر مردم وظایف دبیرخانه شورای امنیت را نمی‌شناسند. هر مسئله‌ای که از روند عادی خارج می‌شود، تحت کنترل دبیرخانه شورای امنیت قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه در این سال‌ها و به خصوص بعد از سال 88 و جریان خانه‌نشینی احمدی‌نژاد در جلسات شورای امنیت شرکت نمی‌کرد، اداره شورای عالی امنیت ملی بر عهده جلیلی بوده است. جلیلی هم تیم و هم برنامه دارد و همچنین اشراف بیشتری به وضعیت و مشکلات کشور دارد و به این مشکلات با دید اجرایی می‌نگرد‌ اما اهل جنجال رسانه‌ای نیست و شخصیت آرامی دارد.

رسایی تصریح کرد: یکی از دلایلی که مردم جلیلی را دوست دارند، این است که وی به نماد عزت تبدیل شده است البته احمدی‌نژاد نیز چنین بود اما بعد از خانه‌نشینی‌اش موضع سیاست خارجی وی عوض شد. (لینک خبر)


20:42: ستاد تبلیغاتی جلیلی رفتار یک روزنامه صبح را در تحریف سخنان این نامزد انتخاباتی و همچنین طرح ادعا علیه رئیس این ستاد را غیر حرفه‌ای دانست و ادعاهای منتشره را تکذیب کرد. (لینک خبر)


17:28: سعیدجلیلی امروز در جمع مردم جیرفت در حسینه حضرت رقیه(س) با بیان اینکه هر موفقیتی در سطح بین‌المللی و اقتداری در سطح منطقه‌ و هر پیشرفتی در سطح کشور به خاطر پیروی از خط امام و رهبری است، اظهار کرد: امروز موفقیت‌های به دست آمده از کشور در تاریخ این مرز و بوم بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه همه نیروهای انقلاب باید در خط امام و رهبری حرکت کنند افزود: دشمن به دنبال فاصله گرفتن نیروی انقلاب از این خط است. (لینک خبر)


17:03: آیت‌الله خزعلی در دیدار با جلیلی با تحسین رفتار شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها گفت: "من همان روز اول اعلام صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان گفتم که من آقای جلیلی را انتخاب کردم. به همه دوستان هم بحمدالله اعلام کردم که من منتخبم آقای جلیلی است، چون شما پشتیبان ولایت فقیه هستید. مجالسی هم خدمت شما رسیده بودم و خیلی دوست داشتم شما را" (لینک خبر)


12:07: نشست خبری محمدهادی زاهدی‌وفا مسئول تدوین برنامه‌های اقتصادی سعید جلیلی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در خبرگزاری تسنیم برگزار شد. (لینک خبر)


12:06: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا دوشنبه با اساتید دانشگاه و دانشگاهیان دیدار می‌کند. (لینک خبر)


09:39: سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دقایقی پیش از مسیر بندرعباس، به صورت زمینی وارد جنوب استان کرمان شد. (لینک خبر)


08:50: ستاد تداوم دولت مردم  با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام موجودیت، حمایت خود را از سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد. (لینک خبر)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها