کد خبر: ۱۳۷۸۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
بازیکن جدید سپاهان گفت: «من پيشنهادهاي مالي بهتري نسبت به سپاهان داشتم اما بزرگي اين تيم و علاقه خودم به بازي در اين تيم باعث شد سپاهان را به ديگر پيشنهادها ترجيح بدهم.»
پس از پيشنهادها و مذاکرات مختلفي که انجام شد، سر انجام يعقوب کريمي تصميم گرفت به سپاهان برود و فصل جديد را در اين تيم اصفهاني بگذراند. کريمي که به جز سپاهان از پرسپوليس و يک تيم هلندي هم پيشنهاد داشت، تيم جديدش را به اين دو تيم ترجيح داد و حالا از انگيزه‌هايش بابت اين انتخاب مي‌گويد.

 

* چه شد که تصميم گرفتي به سپاهان بروي؟

- خب اين يک تصميم شخصي و فوتبالي بود و مي‌خواستم جايي که شرايط بهتري دارد را انتخاب کنم. سپاهان را انتخاب کردم چون فکر مي‌کنم شرايط اين تيم بهتر بود.

 

* پرسپوليسي‌ها هم سخت به دنبالت بودند، چرا به اين تيم نرفتي؟

- خب دليل اولم که شرايط بهتر سپاهان بود و موفقيت‌هايي که اين تيم به دست آورده است. باشگاه سپاهان هم زودتر از پرسپوليسي‌ها براي گرفتن رضايت‌نامه‌ام اقدام کردند و حضور آن‌ها در آسيا هم از ديگر دلايلم بود. چون مي‌توانم با بازي در آسيا تجربه بيشتري کسب کنم و زودتر پيشرفت کنم.

 

* مي‌گويند سپاهاني‌ها اين فصل خوب پول خرج مي‌کنند، از سپاهان پول ميلياردي هم گرفتي؟

- اصلا اين‌طور نيست و براي من انگيزه مالي زيادي نبود. من پيشنهادهاي مالي بهتري نسبت به سپاهان داشتم و مي‌توانستم به جايي بروم که بيشتر از سپاهان بگيرم اما بزرگي اين تيم و علاقه خودم به بازي در اين تيم باعث شد سپاهان را به ديگر پيشنهادها ترجيح بدهم.

 

* پيشنهاد هلند را چرا رد کردي، خودت تصميم گرفتي يا باشگاه نفت؟

- خب من چندان در جريان پيشنهاد تيم هلندي نبودم و فقط مي‌دانم نامه‌اش به باشگاه آمده بود. حتي اسم اين تيم را هم نمي‌دانم اما اين تصميم را خودم گرفتم که به سپاهان بروم و باشگاه نفت در تصميم‌گيري من نظري نداد.

 

* فکر مي‌کني اين فصل در سپاهان فصل خوبي داشته باشي؟

- خب من تمام تلاشم را مي‌کنم که تاثيرگذار باشم و بتوانم براي سپاهان خوب کار کنم. انگيزه‌هاي زيادي هم در اين تيم دارم و اميدوارم امسال بتوانيم با سپاهان نتايج خوبي بگيريم.

 

* با کرانچار درباره همکاري‌ات صحبت کردي؟

- نه هنوز اين فرصت دست نداده و فقط با مديريت باشگاه سپاهان صحبت‌هايي داشتم. قرار است هفته آينده با آقاي کرانچار هم صحبت کنم تا شرايط کلي تيم را متوجه شوم.

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها