کد خبر: ۱۳۷۸۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
الله کرم:
مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس شوراي هماهنگي نيروهاي حزب الله گفت: جلیلی در تبليغات و مناظره هاي تلويزيوني کمترین سیاه نمایی را داشته است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر از مشهد، حسين الله كرم، صبح يكشنبه در جمع همایش مردمی حمایت از جلیلی در حسینیه نصرت مشهد اظهار كرد: جلیلی در مناظره‌های تلویزیونی کمترین سیاه نمایی را داشته و در اين راستا تفاوت جلیلی با احمدی نژاد در زمینه فرهنگی است.

وي سپس در خصوص فتنه 88 عنوان كرد: در این فتنه عده اي کار تئوریک و فکری داشته اند و عده‌ای با میانه روي و اقدامات رادیکالي در طول هشت ماه اقدامات مختلفي را انجام دادند.

کارهاي فکری، میانه و افراطی

وي تصريح كرد: عده‌ای در فتنه 88 سهيم هستند و دارای مسئولیت، عده‌ای در حصر خانگی و عده دیگر در زندان به سر می‌برند.

الله كرم تاكيد كرد: در جريان اين فتنه کارهاي فکری، میانه و افراطی باعث کشته شدن 30 بسیجی و از جمله ندا آقا سلطان شد.

وي با اشاره به سال حماسه سياسي عنوان كرد: در عرصه انتخابات 92حماسه سیاسی به معناي واقعي رخ مي دهد چرا كه همه سلایق سیاسی در يازدهمين دوره انتخابات حضور دارند.  

 وي تصريح كرد: جلیلی در مناظره‌های تلویزیونی کمترین سیاه نمایی را داشته و در اين راستا تفاوت جلیلی با احمدی نژاد در زمینه فرهنگی است.

رئيس شوراي هماهنگي نيروهاي حزب الله يادآور شد: احمدی نژاد تحت تاثیر فرهنگ لیبرالی و جلیلی در زمينه فرهنگ قرآنی عمل مي كند.  

الله كرم در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به انتخابات و حضور حدادعادل، ولايتي و جليلي بيان كرد: حداد عادل از  سوي جمعيت رهپویان انقلاب، ولایتی نماینده اصولگراین سنتی و جلیلی با حمایت جبهه پایداری در عرصه انتخابات حضور يافته اند.

آيت الله مصباح از جليلي حمايت كرده است

وي يادآور شد: آيت الله مصباح از جليلي حمايت كرده است و در اين راستا اميدواريم جریانی که معتقد به 3 تیر است با حضور حداكثري و آرا مردم منجر به رئيس جمهور شدن جليلي شود.

الله کرم بیان داشت: ما معتقدیم گفتمان 3 تیر می‌تواند قطار انقلاب را به ریل برگرداند.

رئيس شوراي هماهنگي نيروهاي حزب الله با تاكيد بر اينكه جلیلی طرفدار عدالت معطوف به پیشرفت است، افزود: اگر جلیلی رای بیاورد در دور دوم انتخابات قطبی می‌شود و بي ترديد طرفداران عدالت در مقابل طرفداران پیشرفت قرار می‌گیرد.

وی تصريح کرد: جلیلی به دنبال بازگرداندن ریل منحرف شده از خط انقلاب توسط حلقه انحرافی است زيرا گفتمان جلیلی همان گفتمان 3 تیر است که در سال 84 احمدی‌نژاد مطرح کرد.

وي با تاكيد بر اينكه اگر انتخابات با روال عادی سیر شود جلیلی رای می‌آورد، افزود: راي آوري جليلي در انتخابات 92 به اثبات مي رسد.

عدم ثبات در قیمت ارز و نقدینگی باعث تورم در دوره هاشمی شد

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به راي شوراي نگهبان و رد صلاحيت مشایی و هاشمی، افزود: هاشمي و مشایی به دنبال حفظ پول بودند و اگر عده اي از هاشمی حمایت کردند برای گرفتن وام برای از بین بردن وی بود.

الله كرم تصريح كرد: در دوران رياست جمهوري هاشمي و خاتمي نيز مشكلات بسياري وجود داشت و مردم حاضر نبودند دوباره اين دو وارد عرصه انتخابات شوند.

رئيس شوراي هماهنگي نيروهاي حزب الله عدم ثبات در قیمت ارز و نقدینگی باعث تورم در دوره هاشمی شد و در آن دوران طبقه مرفه بی درد باعث شد فرهنگ جامعه از ساده زیستی و کم خوری به سمت تجمل گرایی سوق پیدا کند.

الله کرم تصريح كرد: در دوران هاشمي شاهد 17 برابر شدن ارز بوديم و عده‌ای با ثروت بادآورده وضعیت فرهنگی را برهم زدند و به دنبال جدا کردن ولایت فقیه از حکومت و کنار گذاشتن اسلام از جمهوریت بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها