کد خبر: ۱۳۷۸۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
سرمربي گسترش فولاد تبريز مي‌گويد تيم جوانش نشان خواهد داد پول همه فوتبال نيست.
رسول خطيبي با ابراز خرسندي از عدم انتقال امتياز گسترش فولاد به پيکان گفت: خدا را شکر هيات مديره در اين باره پيش‌گيري و تلاش کرد تا امتياز اين باشگاه به پيکان منتقل نشود. دليل اصلي آن هم علاقه مردم تبريز به فوتبال بود.

به گزارش ايسنا ، او درباره برنامه‌ريزي‌اش براي فصل بعد اظهار کرد: ما 11 – 12 بازيکن فصل گذشته‌مان را حفظ کرده‌ايم و چهار بازيکن جديد هم به خدمت گرفته‌ايم. ان‌شاءالله 5 بازيکن ديگر را هم تا شنبه هفته بعد مي‌گيريم و به اردو مي‌رويم. 5 بازيکني که مد نظرمان هستند بازيکنان باتجربه ليگ برتري هستند. در ضمن نمي‌خواهيم به اردوي خارج از کشور برويم. يک اردو در سرعين و يک اردو در تهران خواهيم داشت.

سرمربي گسترش فولاد در ادامه افزود: تلاش کرده‌ايم تا يشتر بازيکنان جذب شده بومي و در حد ليگ برتر باشند. همچنين تا عصر روز يکشنبه دستيارانم را معرفي خواهم کرد. يک تا دو نفر به کادر فني‌ام اضافه خواهند شد.

او در ادامه با انتقاد از لغو فينال ليگ دسته اول بيان کرد: متاسفانه به ما گفته‌اند که فينال به طور کل منتفي است. به هر حال تيم ما آمادگي‌اش را داشت و مي‌خواستيم قهرماني را جشن بگيريم. به هر حال هدف‌مان در فصل پيش رو هم اين است که علاوه بر بازيکن سازي چند بازيکن باتجربه را به تيم اضافه کنيم و يقه تيم‌هاي پولدار را بگيريم. ما مي‌خواهيم نشان دهيم پول همه فوتبال نيست و اين برنامه‌ريزي درست است که آينده را مي‌سازد . ما مي‌خواهيم در فصل بعد در بين 10 تيم نخست باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها