کد خبر: ۱۳۷۸۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتورسازي معتقد است که بازي با قطر کليد رسيدن به جام‌جهاني است و تيم ملي با بازي فيزيکي مي‌تواند برنده باشد.
مجيد جلالي در آستانه ديدار حساس تيم ملي فوتبال با قطر در انتخابي جام‌جهاني برزيل اظهار کرد: اگر تيم ملي محوريت بازي‌اش را روي بازي درگيرانه و فيزيکي بگذارد. شانس موفقيتش بالا مي‌رود. خبرهايي که از ترکيب تيم ملي مي‌رسد، هم نشان مي‌دهد که کادرفني همين تصميم را دارد.

به گزارش ايسنا ، وي در ادامه درباره حساسيت ديدار با قطر هم گفت: ملي‌پوشان بايد بدانند که بازي با قطر کليد جام‌جهاني است و اگر پيروز شويم 90 درصد راه صعود را طي مي‌کنيم. خيلي مهم است که بازيکنان سطح انگيزه خود را آنقدر بالا ببرند که در تمام 90 دقيقه‌ درگيرانه و فيزيکي بازي کنند.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در ادامه درباره شروع تمرين‌هاي تيمش و دستيارانش گفت: امروز‌ (يکشنبه) مراسم معارفه‌اي داريم و بعد از آن تمرين‌ها را شروع مي‌کنيم. نام افرادي هم که قرار است کنار من و آقاي چراغپور در تيم کار کنند، در همان مراسم معارفه اعلام مي‌شود.

جلالي در پايان درباره استقبال هواداران تبريزي از وي گفت: از محبت آنها ممنونم و اميدوارم که منشا خدمت باشم و بتوانم در قالب کاري که انجام مي‌دهيم، مثمرثمر باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها