کد خبر: ۱۳۷۵۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت تغییردر ساختار مناظره ها تاکید کرده‎اند.

به گزارش 598، فردا نیوز در ادامه نوشت: پس از اتمام اولین مناظره در گفتگویی‎های که خبرنگاران صدا و سیما با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری داشته‎اند آنها با قدردانی از تلاش صدا و سیما در برگزاری مناظره‌ها بر ضرورت تغییر روش این برنامه تاکید کردند

خوشبختانه یکدیگر را تخریب نکردیم

غلامعلی حداد عادل ارزیابی از چگونگی برگزاری مناظره‌ها را به بازخورد آن در جامعه موکول کرد و با بیان اینکه تلاش صداوسیما برای برگزاری این مناظره قابل تقدیر است گفت: رسانه ملی حرکت خوبی را برای برگزاری مناظره‌ها آغاز کرد و خوشبختانه نامزدها در این مناظره در‌صدد تخریب یکدیگر برنیامدند و برنامه در فضایی صمیمی برگزار شد.

صدا و سیما برای برگزاری مناظره از دیدگاه نامزدها هم استفاده کند

محمدرضا عارف نیز با تشکر از زحمات صدا و سیما گفت: من به حسن نیت صدا و سیما شک ندارم مسئولان صداوسیما می‌خواستند مناظره‌ها را برای مردم جذاب کنند.

وی با تأکید بر ضرورت طرح سوال‌های کارشناسی شده پیشنهاد کرد: درباره نحوه برگزاری مناظره‌ها ضمن مشورت با نامزدها از دیدگاه‌های آن‌ها هم استفاده شود.

لزوم بازنگری شکلی و ساختاری مناظره‌ها

سعید جلیلی نیز مناظره را از نظر محتوایی خوب توصیف کرد. وی با تأکید بر اینکه مناظره باید به‌گونه‌ای باشد که مردم بتوانند در پایان آن به انتخاب اصلح برسند، گفت: در این مناظره‌ها باید از نظر شکلی و ساختاری بازنگری شود.

فضای چالش در مناظره فراهم شود

حجت‌الاسلام حسن روحانی نیز ضمن انتقاد از شیوه برگزاری مناظره‌ها از صداوسیما خواست مناظره را به نحوی برگزار کنند که نامزدها بتوانند همدیگر را به چالش بکشند.

فرصت بیشتری برای بیان دیدگاه‌ها بدهید

علی اکبر ولایتی نیز با بیان اینکه بازنگری در ساختار برنامه می‌تواند به انتخاب اصلح کمک کند، گفت: اگر نامزدها فرصت بیشتری برای بیان دیدگاه‌هایشان داشته باشند بهتر است.

مناظره طولانی بود

سید محمد غرضی نیز با بیان اینکه به لحاظ فنی مناظره خوب بود مدت برگزاری مناظره را طولانی خواند و آن را موجب خسته شدن مخاطب دانست.

مناظره با کارشناسان زبده برگزار شود

محسن رضایی نیز پیشنهاد کرد هر یک از نامزدها با کارشناسان زبده و تخصصی در موضوعات مختلف مناظره کنند و در زمان کافی نامزدها در فضایی چالشی به این کارشناسان پاسخ دهند.

بحث‌ها تخصصی‌تر شوند

محمدباقر قالیباف نیز با قدردانی از زحمات صدا و سیما از شیوه هدایت و اداره مناظره ابراز خرسندی کرد و گفت: فضای صمیمی بر مناظره حاکم بود وی پیشنهاد داد زمان اختصاص داده شده به نامزدها بیشتر شود. قالیباف بر تخصصی و جدی‌تر شدن بحث‌ها تأکید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها