کد خبر: ۱۳۷۴۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس هفتم و هشتم با اشاره به اینکه شرایط انتخاباتی برای اصلاح‌طلبان بسیار مطلوب‌ است، گفت: اگر هاشمی و خاتمی از روحانی و عارف علنی حمایت کنند، قطعا موج خاصی به نفع این دو کاندیدای اصلاح‌طلب ایجاد خواهد شد.

داریوش قنبری نماینده ایلام در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: در حال حاضر دو کاندیدای اصلاح‌طلب یعنی آقایان روحانی و عارف در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند و هیچ تردیدی نیست که حامیانشان از اصلاح‌طلبان هستند.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای اصلاح‌طلبان نسبت به اصولگراها در عرصه انتخابات بسیار مطلوب‌تر است، خاطرنشان کرد: اگر اصلاح‌طلبان با یک کاندیدا حضور یابند و به وحدت برسند قطعا در دور اول پیروز خواهند شد، اما اگر هر دو تا لحظه آخر حضور داشته باشند انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود و در دور دوم یک اصولگرا با یک اصلاح‌طلب رقابت خواهد کرد و در این حالت نیز شرایط برای پیروزی اصلاح‌طلبان مناسب‌تر است.

قنبری افزود: این شرایط مناسب برای اصلاح‌طلبان نسبت به اصولگراها را نباید به راحتی از دست بدهیم و باید با یک تدبیر مناسب از این شرایط نهایت استفاده را ببریم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: ‌در میان اصولگراها تشتت وجود دارد و این احتمال وجود ندارد که دوستان اصولگرای مان ائتلاف کنند و امیدوار نیستم که آنها به اجماع برسند ولی بین دو کاندیدای اصلاح‌طلب اختلاف نظری وجود ندارد و این یک فرصتی مناسب برای پیروزی اصلاح‌طلبان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری است.

وی در پایان با بیان اینکه روحانی و عارف نسخه های جدید هاشمی و خاتمی هستند، خاطر نشان کرد: اگر هاشمی و خاتمی از روحانی و عارف علنی حمایت کنند، قطعا موج خاصی به نفع این دو کاندیدای اصلاح‌طلب ایجاد خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها