کد خبر: ۱۳۷۲۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۹ خرداد ۱۳۹۲
آزیتا حاجیان بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی «لاله» است در گفت وگویی اعلام کرده است که کاری به حاشیه‌های این فیلم ندارم و صرفاً به کیفیت بازی خودم در این فیلم فکر می‌کنم.

 

آزیتا حاجیان در این خصوص به برنا گفت: این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی «لاله»، به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد، هستم. این فیلم به‌دلیل قصه متفاوت و جالبی که دارد، از قابلیت جذب مخاطب برخوردار است و امیدوارم در نهایت بتواند با اقبال عمومی مواجه شود.

وی اضافه کرد: فعلاً تمام تمرکزم را روی بازی در این اثر گذاشته‌ام. بعد از بازی در این فیلم، قصد دارم مدتی را به استراحت بپردازم و در کار خاصی حضور نداشته باشم.

 

او در پاسخ به این سؤال که آیا حاشیه‌هایی که پیرامون فیلم «لاله» وجود داشت، تأثیری بر روند بازی او داشته است، گفت: هیچ‌گاه با این حاشیه‌ها کاری نداشته‌ام و صرفاً به ارائه کار بهتر فکر می‌کنم.

حاجیان به برنا گفت: برایم بازی در تلویزیون و سینما تفاوت چندانی ندارد؛ چراکه همواره کیفیت کار برایم در اولویت قرار دارد. به همین خاطر، وقتی پیشنهاد بازی به من داده می‌شود سعی می‌کنم ابتدا به‌لحاظ قصه با آن ارتباط برقرار کنم و سپس کاراکتری را که قرار است نقش آن را ایفا کنم، مورد آنالیز قرار دهم و ببینم که آیا قابلیت شخصیت‌پردازی دارد یا نه.

این بازیگر افزود: همواره سعی می‌کنم نقش‌ کاراکتری را ایفا کنم که نوع زندگی‌اش شبیه به مردم باشد؛ به‌گونه‌ای که مخاطبان با تماشایش فکر کنند بخشی از زندگی‌شان به تصویر کشیده شده است و خب، درنهایت، این موضوع هم باعث می‌شود برخی از افراد به من بگویند نقش‌هایم شبیه به یکدیگر شده‌اند؛ اما این شباهت درواقع برگرفته از جنس زندگی افراد است؛ چون بسیاری از آن‌هایی که در اطراف ما زندگی می‌کنند، با مسائل سخت در حال دست و پنجه نرم کردن هستند و ما نمی‌توانیم مدام چهره آدم‌هایی را نشان دهیم که در حال لبخند زدن هستند، انگار که هیچ اتفاقی در اطرافشان رخ نداده است و مشکلی ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها