کد خبر: ۱۳۷۲۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۹ خرداد ۱۳۹۲
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پایه‌های تمدن غرب را زور و سلاح تشکیل می‌دهد، حال آنکه پایه‌های تمدن نوین اسلامی، انسان‌های مهذب هستند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاح سالن های چند منظوره استان اردبیل که با حضور مختلف اقشار مردمی که در شهرک سینای شهر اردبیل برگزار شد، گفت: با اقدامات تربیتی و فرهنگی هر نسل که جلوتر می‌رویم بایستی انسان‌هایش برتر و بهتر از نسل قبلی باشند.

نقدی با معرفی شهید سیده طاهره هاشمی و شهید عبدالحمید دیالمه به عنوان الگوهای نوجوان و جوان مسلمان تصریح کرد: پایه های تمدن غرب را زور و سلاح تشکیل می‌دهند حال آنکه پایه‌های تمدن نوین اسلامی، انسان‌های ساخته شده و مهذب هستند.

وی ساخت توامان جسم و روح را ضروری دانست و اظهار داشت: نسل امروز که قرار است آینده را بسازد باید مردان و زنانی باشند که مطالبه امام‌مان را مبنی بر تحصیل تهذیب و ورزش عملی کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ساختن، برنامه می‌خواهد که باید جسم و جان را با هم در معرض تربیت و پرورش قرار دهد و بسیج بر همین مبنا برنامه ریزی کرده است.

وی با اعلام ساخت سالن ورزشی برای تمام حوزه های بسیج در سراسر کشور اظهار داشت: سالن‌های ورزشی صالحین برای پرورش جسم و مکمل برنامه‌های تربیتی حلقه‌های صالحین برای تکامل روح افراد است.

نقدی در همین خصوص خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله شاهد آمادگی بیشتر جوانان برای نقش آفرینی در عرصه‌های دفاع از ارزش‌های الهی و مقابله با ظلم و ستم خواهیم بود.

وی با تقدیر از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی در برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج گفت: بسیج امکاناتش محدود است و از آنجا که بسیجیان، خود مردم هستند لذا با کمک‌های مردمی برنامه‌ها پیش رفته و سالن‌های ورزشی بسیج هم برای همه مردم است.

براین اساس، 10 سالن ورزشی 9 دی ویژه شهرستان‌های استان اردبیل و 43 سالن ورزشی صالحین نیز برای هر یک از حوزه‌های محلات این استان ساخته می‌شود که در مراسم امروز 9 سالن نه دی و 26 سالن صالحین افتتاح شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها