کد خبر: ۱۳۷۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
كيهان:عضو مركزيت مجمع روحانيون به روزنامه زنجيره اي شرق گفت: امام(ره) به چند صدايي درخانواده انقلاب معتقد بود.
مجيد انصاري در اين مصاحبه گفته است: امام به صورت مكتوب با تاسيس و ادامه كار مجمع روحانيون موافقت كردند. امام در آن مقطع احساس كرده بودند كه يك نوع تك صدايي در سازمان روحانيت در حال به وجود آمدن است كه اين را مضر مي دانستند.
وي مي گويد: اعتقاد راسخ امام به چند صدايي در درون خانواده انقلاب و جامعه بود. امام معتقد بود رقابت سياسي سالم لازمه يك جامعه پوياست به شرط اين كه تبديل به خصومت و دشمني نشود.
اين اظهارات از سوي يك عضو مركزيت مجمع روحانيون در حالي عنوان مي شود كه سران تشكل مذكور به تدريج به سمت جريان هاي انحرافي خارج از نظام ميل پيدا كردند و در دوران اصلاحات تبديل به پوشش حمايتي جريان هاي ضدانقلاب شدند تا جايي كه مهره مفلوك و ورشكسته اي نظير اكبر گنجي در سفر به آلمان به گزافه گفت خميني به موزه تاريخ خواهد رفت. جريان مذكور همچنين در فتنه و آشوب سال 88 كه به اهانت صريح عليه اسلام و امام حسين(ع) و انقلاب و امام(ره) و ولايت فقيه انجاميد، نقش آتش بيار معركه را ايفا كرد و هرگز حاضر نشد از گروهك هاي تحريك شده توسط دشمن و نقش آفرين در فتنه 8 ماهه برائت جويد.
برخي سران مجمع روحانيون در حالي به ايفاي نقش مشترك با فتنه گران پرداختند كه خاتمي چند سال قبل صراحتا اعلام كرده بود از اردوگاه اصلاح طلبان صداي دشمن به گوش مي رسد. امثال آقاي انصاري مي دانند قطعا منظور امام(ره) اين نبود كه جريان هاي درون نظام به اسم چندصدايي، به بلندگوي جبهه استكبار و دشمنان تابلو دار انقلاب تبديل شوند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها