کد خبر: ۱۳۶۸۴۵
زمان انتشار: ۰۲:۱۲     ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

7 خرداد:

 


17:56: محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در راستای سفرهای انتخاباتی خود صبح فردا (چهارشنبه، 8 خرداد) به استان بوشهر سفر خواهد کرد.

رضایی در سفر خود به استان بوشهر، در شهرستان‌های جم، کنگان، دشتی و تنگستان سخنرانی خواهد کرد. (باشگاه خبرنگاران)


12:30: محسن رضایی صبح امروز در نشست خبری خود در بازار تهران با بیان اینکه بازار نماد اقتصاد است، می‌گوید: اقتصاد از کارگران شروع و به بازار ختم می‌شود. من با خیلی از کسبه و بازاریان صحبت کردم. آنها از افزایش قیمت‌ها ناراحتند. فروشندگان می‌گویند با افزایش قیمت کالاها فروش ما کم شده است. بنابراین ما در اقتصاد و زندگی مردم نیاز به تحول اساسی داریم.

رضایی همچنین در مورد سایت "ویکی‌رضایی" نیز در جمع خبرنگاران گفته است: بنا دارم در این نشست خبری از خلاصه کتاب خودم تحت عنوان دولت فراگیر و جامعه امید و سایت "ویکی‌ رضایی" رونمایی کنیم. دولت باید مردم را در امور اجرایی شریک کند. بنابراین در سایت ویکی‌رضایی مردم می‌توانند دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را ارائه دهند. من از همه روشنفکران، کارآفرینان و کارگران می‌خواهم به این سایت «ویکی رضایی» مراجعه کنند و نظرات خود را ارائه دهند.

او می‌گوید: این سوال مطرح می‌شود که چگونه می‌توانیم تحولاتی را در عرصه اقتصاد انجام دهیم، برای پاسخ باید به موضوع محیط کسب و کار  و رقابت‌پذیری اشاره کنم. محیط کسب و کار در ایران نسبت به کشورهای دیگر از 100 به بعد است. در زمینه رقابت‌پذیری نیز ما در رده شصتم قرار داریم و این نشان می‌دهد که باید در این حوزه‌ها کار جدی انجام دهیم.(لینک خبر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها