کد خبر: ۱۳۶۸۲۳
زمان انتشار: ۲۳:۰۵     ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر علی‌اکبر ولایتی با عهدی که با مردم بسته است وفادار است و تا آخر در صحنه رقابت انتخابات ریاست جمهوری خواهد ایستاد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علاالدین بروجردی عصر امروز در آیین افتتاح رسمی افتتاح ستاد علی‌اکبر ولایتی و در جمع بخشی از هواداران این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم اطمینان داد که ولایتی تا آخر در صحنه می‌ماند و قصد کناره‌گیری به نفع فردی را ندارد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مسیر خود را پیدا کرده و در این راه گام برمی‌دارد، افزود: انتخابات فرصت مناسبی برای اقتدار ایران اسلامی و حرکت با صلابت در این مسیر روشن است.
وی ادامه داد: بدون شک مهم‌ترین ویژگی رئیس جمهور آینده ایران باید ولایت‌پذیری باشد چرا که نظام اسلامی ایران با داشتن رئیس جمهوری ولایت‌گریز آسیب‌های فراوانی خواهد دید.
بروجردی اصل ولایت فقیه در قانون اساسی کشور را صریح و شفاف خواند و بیان کرد: با وجود ولایت فقیه است که می‌توانیم گردنه‌های پر پیچ و خم مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را به سلامت طی کنیم.
این فعال سیاسی تأکید کرد: در این دوره از انتخابات باید فردی رئیس جمهور شود که کمترین زاویه را با ولایت فقیه داشته  باشد و این ولایت‌پذیری را در قول و فعل اثبات کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی خصوصیات علی‌اکبر ولایتی گفت: اگر چه نباید از حمایت رهبر معظم انقلاب از کاندیدایی حرف زد ولی بدون شک کارنامه درخشان ولایتی در سال‌های گذشته و انتخاب چند باره وی از سوی رهبری به عنوان نخست‌وزیر در دوران ریاست‌جمهوری معظم‌له مهر تأییدی برشایستگی‌های این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.
وی تصریح کرد: در اینکه ولایتی مورد وثوق امام و رهبری بود شکی وجود ندارد که برای اثبات این حرف باید به این موضوع اشاره کرد که در پذیرش قطعنامه 598 امام فرومدند: نظر ولایتی هر چه باشد نظر من هم همان است.
بروجردی با اشاره به برخی عملکرد ولایتی در طول حیات سیاسی و اجرایی‌اش در نظام اسلامی ابراز داشت: با تدبیر ولایتی بود که اروند به اشغال و تصرف صدام ملعون نیفتاد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ارتباط منطقی با دنیا را از مواردی دانست که در دوران وزارت خارجه ولایتی به اثبات رسید به طوری که می‌توان به جرأت گفت: به جز ارتباط با آمریکا خط قرمزی در دیپلماسی ولایتی نبوده است و در دوران تصدی وی بر وزارت خارجه، ایران ارتباط حسنه‌ای با کشورهای دنیا داشت.
بروجردی از حمایت بیش از 18 تشکل همفکر پیروان خط امام و رهبری از علی‌اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها