کد خبر: ۱۳۶۷۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
مهاجم تراکتورسازی تبریز گفت که هیچ تماسی از سوی مسئولان باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم با وی گرفته نشده و او از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شده است.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه در فصل آینده لیگ برتر در چه تیمی بازی خواهد کرد، اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تا به امروز صحبتی بین من و مسئولان تراکتورسازی انجام نشده است.  به احتمال زیاد هفته آینده با آنان درباره همکاری یا عدم همکاری‌ام صحبت خواهم کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در لیست امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال قرار دارد، عنوان کرد: از سوی مسئولان استقلال هیچ تماسی تاکنون با من گرفته نشده است. از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شده ام و نمی توانم به صراحت در این خصوص اظهار نظر کنم. البته باید بگویم که پیشنهادهایی هم از طرف تیم های دیگر به من شده است.

مهاجم تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد استقلال به وی برسد چه تصمیمی خواهد گرفت، گفت: باید شرایط را بسنجم تا بتوانم به پیشنهاد استقلالی ها پاسخ بدهم. اما وقتی هیچ مسئولی از این باشگاه با من تماس نگرفته، نمی‌توانم قضاوت درستی انجام بدهم.

سیدصالحی ادامه داد: به قول قدیمی‌ها، انسان پرنده نیست اما از پرنده بالنده‌تر است. هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.در استقلال روزهای خوبی داشتم و اگر پیشنهاد استقلال به من برسد واقعا نمی‌دانم چه تصمیمی باید بگیرم. 2 ،3 سال است که از این تیم طلب دارم و هنوز آن را دریافت نکرده‌ام، ضمن اینکه در شرایطی از استقلال جدا شدم که مصدوم بودم و روزهای سختی داشتم.

وی خاطرنشان کرد: من تاکنون زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار نکرده ام. وی در این چند سال اخیر به من لطف داشته اما قست نبوده زیر نظر او کار کنم.

مهاجم تراکتورسازی تبریز درباره ماندن خود در تبریز گفت: بحث ماندن من مهم نیست. مهم این است که خدا چه چیزی برای من می‌خواهد. سال گذشته کسی فکر نمی‌کرد با وجود قرارداد 2 ساله با سپاهان به تراکتورسازی بروم.

سیدصالحی با اشاره به انتخاب مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازان گفت: جلالی از مربیان با دانش فوتبال ما است و به نظرم مسئولان تیم انتخاب درستی انجام داده اند. وی می‌تواند در فولاد به موفقیت برسد.

وی درباره احضار خود به کمیته انضباطی بابت نرفتن به اردوی تیم ملی اظهار داشت: زمانی که مشکل خانوادگی برای من پیش آمد، هم با امید نمازی تماس گرفتم و هم با نبی صحبت کردم. ضمن اینکه من به کمیته انضباطی احضار نشده‌ام بلکه دعوت شده‌ام. مشکلی از این بابت ندارم و در صورت لزوم توضیحاتم را به کمیته انضباطی خواهم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها