کد خبر: ۱۳۶۷۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
برای سومین روز متوالی زنان شهر «جده» در برابر کاخ پادشاه عربستان سعودی در این شهر تحصن کردند.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، پایگاه خبری مرآه الجزیره اعلام کرد: در اقدامی جهت بیان اعتراض خود به وضعیت استخدامی خود روز گذشته شماری از زنان شهر جده در برابر کاخ «عبد الله بن عبد العزیز»، پادشاه عربستان سعودی تجمع و تحصن کردند.

این درحالی است که زنان شهر جده طی دو روز پیش از آن در برابر وزارت آموزش و پرورش عربستان سعودی در ریاض، پایتخت این کشور تحصن کرده بودند.

این زنان عربستانی خواهان تعیین وضعیت استخدامی خود در وزارت آموزش و پرورش عربستان هستند، چراکه سال‌هاست در این وزارتخانه مشغول به کار هستند، بدون اینکه وضعیت استخدامی آنها مشخص باشد و یا اینکه دارای قراردادهای استخدامی باشند.

اما وزارت آموزش و پرورش عربستان تنها به ابراز تاسف از ادامه تحصن آموزگاران و کارمندان شاغل در این وزارتخانه اکتفا کرد، بی‌آنکه در این خصوص اقدامی عملی اتخاذ کند.

اگرچه در این زمینه پیشتر شاهزاده «فیصل بن عبد الله»، وزیر وزارت آموزش و پرورش عربستان سعودی در دیدار با این تحصن کنندگان وعده رسیدگی به وضعیت آنها را داده بود، امام زنان شهر جده تاکید می‌کنند، تا زمانی‌که دستور رسمی درباره وضعیت استخدامی آنها صادر نشود، آنان همچنان به تحصن خود تا برآورده شدن مطالبات شغلی‌اشان ادامه می‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها