کد خبر: ۱۳۶۴۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
سخنگوی جبهه پایداری به صورت رسمی سعید جلیلی را گزینه نهایی جبهه پایداری در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری عنوان کرد.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ‌امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پایداری در نشست خبری که در خبرگزاری فارس در حال برگزاری است با اشاره به جلسه شب گذشته کمیته 5 نفره جبهه پایداری با سعید جلیلی، اظهار داشت: شورای مرکزی این جبهه صبح امروز تصمیم گرفت که به صورت رسمی موضع جبهه پایداری را در این باره اعلام کند.

قاضی‌زاده تصریح کرد: جبهه پایداری حرکتی را از یک سال قبل در عرصه سیاسی با هدف ورود به انتخابات ریاست جمهوری شروع کرد که در نشست خبری قبلی خود آن را تشریح کردند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه ما بر اساس معیارها و شاخص‌های کلان و مقایسه افراد به گزینه اصلح رسیدیم، افزود: ما بعد از آن نیز به تدوین برنامه مشخص در فصول متعددی برای دولت یازدهم پرداختیم.

وی افزود: پس از این روند، آقای لنکرانی با توجه به شرایط کشور به نفع آقای جلیلی انصراف داد و این کار تشخیص لنکرانی در حمایت از گزینه اصلح بود اما مکانیزمی در جبهه وجود دارد که شورای مرکزی به عنوان مشاورین شورای فقها باید مصادیق را بررسی و به شورای فقها ارائه کند تا آنها تأیید و به تصمیم پایداری تبدیل شود.

قاضی‌زاده از رایزنی‌های شورای مرکزی جبهه پایداری با بزرگان نظام و عناصر حزب‌اللهی عرصه سیاسی خبر داد و گفت: ما در جلساتی که در قم و تهران داشتیم به جمع‌بندی‌هایی رسیدیم که سعید جلیلی و حداد عادل افرادی در درون گفتمان انقلاب هستند و در جلسه قم نیز تصمیم گرفته شد که به صورت نهایی با جلیلی صحبت شود و از این رو جلسه دیشب برگزار شد که گزارش آن در جلسه اضطراری امروز شورای مرکزی مطرح و به سمع و نظر شورای فقها رسیده و به تصویب رسید.

وی گفت: بنده به صورت رسمی پس از انصراف برادر مؤمن، انقلابی و کارآمدمان آقای لنکرانی، حمایت جبهه پایداری را از سعید جلیلی به عنوان گزینه اصلح در انتخابات یازدهم اعلام می‌‌کنم و از همه مردم ایران می‌خواهم ضمن رای دادن به وی تلاش کنند تا گفتمان انقلاب معرفی شوند و افکار عمومی بر روی جلیلی جمع شود.

سخنگوی جبهه پایداری در عین حال تاکید کرد: اصلح تشخیص دادن آقای جلیلی به معنای نفی سایرین نیست، چرا که اصلح در مقام مقایسه است.

وی ادامه داد: جبهه پایداری پس از انصراف آقای لنکرانی، مورد رجوع بسیاری از مردم قرار گرفت و ما نمی‌توانستیم سکوت کنیم چرا که این یک وظیفه معنوی بر روی دوش ما بود؛ برخی می‌گفتند ضرورت ندارد که پایداری پس از گزینه اول خود گزینه دیگری را به صورت رسمی معرفی کند اما مطالبات فزاینده طبقه فرهیخته روحانیت، مردم و ستادهای فعال لنکرانی برای اعلام نظر جبهه پایداری باعث شد که ما زودتر به جمع‌بندی برسیم.

قاضی‌زاده به هجوم همه جانبه رسانه‌های بیگانه به گفتمان انقلاب اشاره کرد و یادآور شد:‌متاسفانه ما در داخل نیز شاهد یک هجوم همه جانبه به جریان اصیل انقلابی هستیم و این باعث انگزیه ما شد تا سریع‌تر اظهار نظر کنیم. از این رو ما با عزت و اقتدار از سعید جلیلی حمایت می‌کنیم چرا که عصبانیت روزافزون آمریکا را از او می‌بینیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۱۱
چقدر با تعلل ظاهرا در اصلح بودن ایشان شک دارند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها