کد خبر: ۱۳۶۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۵ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش افکار، فائزه هاشمی، در نشستی خصوصی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه‌ی فوت هاله سحابی، خطاب به حضار ادعا کرد: شهادت هاله سحابی به شدت تکان‌دهنده و تاسف برانگیز بود.
دختر هاشمی رفسنجانی در این جلسه با غیرقابل جبران خواندن مرگ هاله سحابی گفته است که بزرگی این فرد به حدی بود که با مرگ خود نیز حماسه آفرید و باعث افشا شدن پرده‌ای دیگری از رفتارهای غیر انسانی و غیر اسلامی گردید. ضربه به پهلو و دفن شبانه، آن هم در مراسم سوگ پدر، شهادت فاطمه‌واری را نصیب این بانوی مظلوم کرد.
این اظهارات فائزه هاشمی در حالی است که حدود ۱۹ سال قبل يعني در ۲۳ خرداد ۶۹، ۲۳ نفر از اعضاء نهضت آزادي و افراد موسوم به ملي مذهبي‌ها به دليل انتقاد از سياست‌هاي اقتصادي دولت آقاي هاشمي رفسنجاني و به دستور ايشان بازداشت شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
Faezast dg .hala ye chizi gofte . Havam ke garm shode :D
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
فائزه خانم مگه توهم فاطمه را میشناسی
فاطمه به خاطر ولایت شهید شد.حالا تو میخواهی با دین توسر دین بزنی.برووووو
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
نظز باباشو در باره اینا تو اون زمون یادش رفته
کلا نباید حرفای این ... رو زیاد جدی گرفت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اون پسره كه چند وقت پيش اينها رو به باد فحش گرفته بود خوب كاري كرده بود. به خداوندي خدا اگه من تو خيابون احدي از اين طايفه رو ببينم رسواشون ميكنم.اين عجوزه رو كه ببينم خفش ميكنم تا از حلقومش بالا بياد هر چي كه تو اين مملكت بالا كشيدند.از همه مهمتر اينكه حالا دين و ولايت رو نشانه گرفته اند كه اين قابل اغماض نيست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
ه نام خدا
این تذهبون ؟دیگر تاکجا ؟خداوند تورا هدایت فرمایند .شما چه کسی را با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که طبق احادیث قدسی وجود وخلقت انسانها در روی کره خاکی تنها بدلیل خلقت حضرت فاطمه زهار سلام الله علیها بوده و تنها کسی که در روز قیامت شفاعت بخش پیروان واقعی ولایت حضرت علی علیه السلام هستند ایشان می باشند . آیا ندیده ای که خداوند با قوم فتنه گر و گمراه چه کرد گروه افراطی جلبک سبز وقتی خیمه اباعبدالله را در روز عاشورا 88 سوختند آیا ندیدی که خداوند در آتش قهر خود سوزاند .آیا شما می خواهی دچار قهر و خشم خداوند گردی . دیگر بس است و وارد حریم عصمت و طهارت الهی نشو .العاقبه للعالمین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها