کد خبر: ۱۳۶۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۱۴ خرداد ۱۳۹۰
واحد موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی(ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی، چهار ترانه تولید کرده و جهت انتشار در اختیار رجانیوز قرار داده است.
 
به گزارش رجانیوز، «امام قبیله شاعر» ترانه ایست که با شعری از «محمدکاظم کاظمی» و آهنگسازی و خوانندگی عبدالرحیم جعفری اخیرا در این دفتر تولید شده است.
 
همچنین دو شعر محمدمهدی سیار با عنوان‎های «خوش نداشتیم» و «چیزی یادم نمیاد» با آهنگسازی آرش اوستائیان در قالب دو ترانه تولید شده‎است. خواننده «خوش نداشتیم»، محمد میرزایی است و «چیزی یادم نمیاد» را احسان رحمتی خوانده است.
 
«خمینی ای امام» آخرین کار این دفتر برای سالگرد ارتحال امام است که در آن شعر قدیمی حمید سبزواری توسط میلاد عرفان‌پور بازسازی شده است. این قطعه، توسط گروه سرود بچه های خرم آباد اجرا شده و آهنگسازی آن را حمید شاهنگیان برعهده داشته است.
 
همچنین در پایان این گزارش، واحد موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی طی فراخوانی از فعالان فرهنگی و هنرمندان انقلاب اسلامی خواسته است، برای این آهنگ ها، کلیپ و فتوکلیپ بسازند و به ایمیل این دفتر (raah.mag@gmail.com) یا به آدرس رسمی آن واقع در خیابان 16آذر، نبش نصرت، پلاک 60 ارسال کنند.
 
دانلود ترانه ها
 
-امام قبیله شاعر
 
-خوش نداشتیم
 
-خمینی ای امام
 
-چیزی یادم نمیاد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها