کد خبر: ۱۳۶۱۱۹
زمان انتشار: ۰۰:۲۴     ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
فتح‌الله‌زاده مدعي بود مبلغ قراداد نكونام 350 ميليون است (!) اما كاپيتان تيم ملي همين چند روز پيش فاش کرد که مبلغ قراردادش با استقلال يك‌ ميليارد و 750 ميليون بوده است.
همين چند هفته قبل وقتي مسئولان پرسپوليس از هزينه‌هاي بالاي استقلال صحبت كردند، ناگهان جواد نكونام به حرف آمد و پرده از رازي برداشت كه هیچکس از آن خبر نداشت.


نكونام در مصاحبه‌اي اعلام كرد پرسپوليس و رويانيان در ابتدای فصل براي جذبش ۵۰۰ ميليون بالاتر از استقلال پول مي‌دادند اما او پيراهن آبي را انتخاب كرد تا براي تيم قلعه‌نويي بازي كند.


نكته جالب اين‌كه فتح‌الله‌زاده مدعي بود مبلغ قراداد نكونام ۳۵۰ ميليون است (!) اما كاپيتان تيم ملي همين چند روز پيش مدعي شد مبلغ قراردادش با استقلال يك‌ ميليارد و ۷۵۰ ميليون بوده است. رقمی نجومی كه فتح‌الله‌زاده مدعی بود تنها با يك‌پنجم آن نكونام را جذب كرده است. اما افشاگري كاپيتان تيم ملي از تمام حرف‌هاي نادرستي كه مديرعامل استقلال زده بود پرده برداشت.


اما نكته جالب‌تر را مي‌توان با یک جمع و تفریق ساده از میان حرف‌هاي نكونام برداشت كرد. نكونام مدعي شد پرسپوليس براي جذبش ۵۰۰ ميليون بالاتر از استقلال پيشنهاد داده بود. بنابراین رويانيان و پرسپوليس براي جذب نكونام قصد داشتند مبلغ دو ميليارد و ۲۵۰ ميليون تومان بپردازند كه البته اين اتفاق رخ نداد.


با این حساب اگر نكونام پيشنهاد پرسپوليس را قبول مي‌كرد و استقلالي نمي‌شد ركورد نقل و انتقالات فوتبال ايران را مي‌شكست. هر چند مي‌گويند قرارداد امسال خلعتبري با سپاهان به دلار بوده و او ۷۰۰ هزار دلار براي يك فصل دريافت كرده که ركورددار مبلغ قرارداد در ليگ برتر محسوب مي‌شود.
سايت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها