کد خبر: ۱۳۶۰۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است این باشگاه به همراه استقلال و سپاهان توانایی این را دارند که قیمت بازیکنان و مربیان را در فصل نقل و انتقالات کنترل کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد رویانیان پس از پایان جلسه وزیر ورزش و جوانان با مدیران و مسئولان فوتبال ایران گفت: خوشبختانه حرف‌های صادقانه‌ای در این جلسه زده شد و فضای جلسه به سمت شفاف سازی پیش رفت. خروجی این جلسه برای خودم این بود که پرسپولیس، استقلال و سپاهان عامل اصلی  افزایش قیمت بازیکنان در فصل نقل و انتقالات هستند.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این بود که این سه باشگاه با هم تصمیم بگیرند تا قیمت نقل و انتقالات را مهار کنند، چون متهم اصلی در افزایش قیمت بازیکنان و مربیان، ما سه باشگاه بودیم. به نوعی ما بچه‌های شیطان را مبصر گذاشتند تا این قضیه را مدیریت کنیم. 

مدیر عامل پرسپولیس درباره علت غیبت علی فتح‌الله‌زاده در این جلسه تاکید کرد: اگر فتح‌الله زاده نیست من جای او هستم؛ فقط خدا نکند او از استقلال برود.

رویانیان در خصوص بحث 18 تیمی یا 16 تیمی شدن لیگ عنوان کرد: اینجا جای این بحث نیست و باید این مسئله در فدراسیون مطرح شود. در جلسه امروز هم فقط مدیرعامل ذوب آهن به 16 تیمی شدن لیگ اعتراض داشت. اگر چه ما هم اعتقاد داریم ذوب آهن یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است اما نمی‌شود اینجا در مورد 16 تیمی یا 18 تیمی شدن لیگ صحبت کرد.

وی در مورد رقم قرارداد علی دایی با پرسپولیس اظهار داشت: آقای دایی فعلاً  300 میلیون طلب خودش را از باشگاه پرسپولیس نخواسته اما مگر مربیان دیگر رقم قرادادشان را می‌گویند؟

مدیرعامل پرسپولیس شایعه قرار داد یک میلیارد و 400 میلیونی این باشگاه با دایی را تکذیب و تصریح کرد: این رقم‌ها صحت ندارد و شایعه است.

رویانیان درباره سقف قراردادها در فوتبال گفت: پرسپولیس، سپاهان و استقلال باید کمک کنند تا باشگاه‌های دیگر ضرر نکنند چون به این صورت قیمت بازیکنان و مربیان بالا می‌رود. ما می‌توانیم باعث کسر قیمت در بازار نقل و انتقالات شویم و حتی می‌توانیم قیمت بهترین بازیکنان را هم تعیین کنیم.

وی ادامه داد: وقتی پرسپولیس و استقلال برای جذب یک بازیکن کری می‌خوانند قیمت بازیکنان بالا می‌رود بخاطر همین است که می‌گویم باید این مسئله را مدیریت کنیم. وقتی بازیکنی می‌خواهد جذب شود باید ببینیم چه شاخص‌های دارد. یعنی اینکه آیا عضو تیم ملی است، چند سال است برای تیم ملی بازی می‌کند، عملکرد فنی‌اش چطور است و از نظر اخلاقی چگونه بازیکنی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها