کد خبر: ۱۳۶۰۱
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۱۴ خرداد ۱۳۹۰
بولتن نیوز : غسان درويش  مسئول اطلاع رساني حزب‌الله لبنان در گفت‌‌وگو یی، با بيان اينكه حزب الله همه ساله در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خميني (ره) مشاركت مي‌كند؛ بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را داراي جايگاه رفيع در نزد ملت لبنان خواند و افزود: حزب الله لبنان نه تنها تحت تاثير شخصيت رهبر فقيد جمهوري اسلامي ايران قرار گرفته است بلكه به همه تعاليم و وصيت‌هاي ايشان عمل مي‌كند.

وي با بيان اينكه مقاومت اسلامي لبنان شخصيت، انديشه‌ها و راه و روش امام خميني (ره) در رويارويي با دشمن صهيونيستي را الگو قرار داده است، افزود: اعضاي مقاومت اسلامي حتي در امور فرهنگي و تمدن خود نيز تحت تاثير افكار و فرهنگ امام خميني قرار گرفته‌اند در حقيقت اعضاي حزب الله مجذوب شخصيت امام راحل (ره) شده‌اند.

درويش با بيان اينكه حزب الله لبنان علاوه بر مشاركت در مراسم ارتحال امام خميني (ره) در تهران، همه ساله مراسمي را بدين مناسبت در لبنان برگزار مي‌كند افزود: تعاليم و درس‌هاي امام خميني (ره) به اعضاي حزب الله تدريس مي‌شود. هم اكنون كتاب‌هاي 40 حديث و حكومت اسلامي و وصيت‌هاي ايشان تدريس مي‌شود. همچنين بيانات ايشان به صورت دوره‌اي براي اعضاي حزب الله چاپ و توزيع مي‌شود.

وي جمهوري اسلامي ايران را حامي اصلي قضاياي عربي و اسلامي خواند و افزود: ما در مسير و راه امام خميني (ره) سير مي‌كنيم و حمايت از آرمان فلسطين و دشمني با رژيم صهيونيستي و حامي اصلي آن يعني آمريكا را سرلوحه خود قرار مي‌دهيم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها