کد خبر: ۱۳۵۷۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز، "سرای اهل قلم" عنوان محفلی است که مهدی خزعلی از طریق آن توانسته بود با دعوت از چهره های معلوم الحال علیه نظام ج.ا.ا اقدام به لجن پراکنی کند؛ پس از دستگیری مهدی خزعلی رسانه های ضدانقلاب تلاش بسیاری برای بحرانی نشان دادن وضعیت او کردند اما آنچنان که مشاهده می کنیم درخواهیم یافت که وی هر بار به بهانه ای اعتصاب غذای (نداشته) خود را می شکند و دوباره دست به اعتصاب غذا می زند!
 
برخی از اعضای سرای اهل قلم
 
شکسته شدن اعتصاب غذای مهدی خزعلی چندماه به دلیل ملاقات با مادرش شکسته شد، وی پس از ملاقات اعلام کرد که بار دیگر دست به اعتصاب غذا می زند اما با گذشت چندهفته و با ورود به انتخابات ریاست جمهوری 92 و اعلام کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی وی باردیگر آنچنان که اتاق خبر تلویزیون من وتو اعلام کرده اعتصاب غذای خود را به دلیل حضور هاشمی در انتخابات شکست؛ حال معلوم نیست که با اعلام ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی، مهدی خزعلی کی دست به اعتصاب غذا می زند.
 
 
 
گفتنی است هاشمی رفسنجانی در چندین بار به صورت غیرمستقیم [طی تماس تلفنی با خانواده مهدی خزعلی] از آنها خواسته بود تا به مهدی خزعلی بگویند که هاشمی رفسنجانی خواهان پایان اعتصاب غذای اوست. به هر روی آمدن هاشمی رفسنجانی با اعلام خبر ردصلاحیت وی منتفی است،حال باید دید که تصمیم مهدی خزعلی چیست؟
 
مهدی خزعلی در کنار محمد نوری زاد (شخصی که بواسطه نامه نگاری علیه رهبری مورد توجه رسانه های ضدانقلاب قرار گرفت)

منبع:ماهستیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها