کد خبر: ۱۳۵۷۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
ماده ۱۸آیین نامه انضباطی می گوید اگر هم قرارداد داخلی وجود داشت که مبلغش مغایر با قرارداد اصلی است طرفین هر کدام به نسبت مبلغ مابه التفاوت ، ۲۰درصد جریمه می شوند!

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی: جواد نکونام با افشای قراردادیک میلیارد و ۷۵۰میلیونی خود با استقلال ، گفته است که اگر ظرف روزهای آتی پولش را نگیرد از این تیم شکایت خواهد کرد.

شکایت به کجا؟ او اگر از استقلالی ها چک داشته باشد می تواند به دادگاه شکایت کند و علیه باشگاه یا امضا کننده های چک اقدام حقوقی انجام دهد اما اگر اینگونه نباشد و منظورش مراجعه به کمیته انضباطی باشد دستش به جایی بند نیست.او قطعا قرارداد رسمی اش در سازمان لیگ با پاداش ها و...نمی تواند بالاتر از ۵۰۰میلیون باشد.استناد به قرارداد داخلی هم بی ثمر است زیرا اولا" در فرم های قرارداد رسمی به صراحت ذکر شده که غیر از این قرارداد ، قرارداد دیگری وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد معتبر نیست و دوما" کمیته انضباطی به دعواهای خارج از سقف قرارداد رسیدگی نمی کند.ماده ۱۸آیین نامه انضباطی می گوید اگر هم قرارداد داخلی وجود داشت که مبلغش مغایر با قرارداد اصلی است طرفین هر کدام به نسبت مبلغ مابه التفاوت ، ۲۰درصد جریمه می شوند!

در همان قراردادهای رسمی هم طرفین قبول کرده اند فقط دعوای خود در این باره را به کمیته انضباطی ببرند و حق مراجعه به فیفا و ... را ندارند. ضمن اینکه فیفا به دعوای دو نفر از یک کشور ورود نمی کند باید یکی از آنها ملیت متفاوتی داشته باشد وگرنه باید به فدراسیون همان کشور مراجعه کنند.پس بعید است نکونام راه شکایت را در پیش بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها