کد خبر: ۱۳۵۶۹۶
زمان انتشار: ۰۷:۰۳     ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
عضو گروهک منافقين افشاء کرد
يک عضو ارشد گروهک تروريستي منافقين از پروژه مشترک فتنه و نفاق درباره تصاوير جعلي مربوط به اغتشاشات عاشوراي88 شهر مشهد پرده برداشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، در جريان دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، گروهک تروريستي منافقين به موازات تلاش‌هاي داخلي برخي فتنه‌گران صحنه‌هايي از آشوب و اغتشاش را خلق کردند. گروهک‌هاي ضدانقلاب که ابتدا در ستادهاي انتخاباتي کانديداهاي اصلاح‌طلبان نفوذ کرده بودند، به آرامي جهت‌دهي‌هاي خود را براي آشوب کليد زده و در ناآرامي‌ها نقش‌آفريني داشتند.
اکنون مستنداتي در دست است که پروژه مشترک فتنه و نفاق را لو مي‌دهد. فيلم‌هايي که حالا بعد از چهار سال يک به يک رو مي‌شوند.
فتنه 88 حالا دارد پوسته‌هاي زيرين خود را بيش از پيش به تاريخ نشان مي‌دهد؛ از پروژه‌هاي دروغين کشته‌سازي تا جعل حقيقت به طرق مختلف. اما از آنجا که ماه پشت ابر نمي‌ماند حالا يکي ديگر از اين دروغ‌ها رو شده است يکي از اعضاي ارشد پادگان متروکه اشرف که حالا با گروهک تروريستي منافقين زاويه پيدا کرده است راز بزرگي را فاش مي‌کند.
اين فرد که «ايرج مصداقي» نام دارد با نگارش مقاله‌اي به نام «مکاتبات من با ابوالقاسم رضايي» از اعضاي اصلي گروهک منافقين در سال 88، فيلم‌هايي را يادآوري مي‌کند که در اشرف با حضور اعضاي گروهک منافقين ضبط شده و به نام تصاوير اغتشاشات عاشوراي 88 شهر مشهد منتشر شده است.
اين تصاوير آنقدر با تجهيزات حرفه‌اي تصويربرداري شده که نيازي به آناليز علمي براي اثبات اين جعل باقي نمي‌گذارد.
ايرج مصداقي مختصات انتشار اين فيلم‌ها را به يکي از سايت‌هاي مرجع اعضاي اصلي فتنه 88 مي‌دهد.
اين تصاوير ساخته شده توسط اعضاي گروهک تروريستي منافقين سپس در چندين سايت ضد انقلاب بازتاب مي‌يابد.
افشاگري مصداقي که براي ستاد فتنه در لندن و پاريس سنگين تمام شد، راهي را جز پاک کردن صورت مسئله يا به عبارتي ديگر حذف تصاوير سفارشي اين سايت به منافقين باقي نمي‌گذارد و کمتر از 24 ساعت اين پيغام در سايت ظاهر مي‌شود:‌«فيلم مورد نظر موجود نيست.»
اين سايت که گردانندگان آن متشکل از فريد منعمي، جميله کديور، محسن کديور، رجبعلي مرزوعي، عبدالعلي بازرگان، عبدالرضا تاجيک، حسن يوسفي‌اشکوري و محمود صدري است حالا با اين بحران جديد هم مواجه شده ‌است، بحران گمانه‌زني درباره اينکه کداميک از اين افراد تصاوير را به فرقه رجوي‌ها سفارش داده و به سايت‌ها آورده است.
گفتني است در مستندي که سه‌شنبه شب در همين باره از شبکه اول سيماي جمهوري اسلامي پخش شد آشکارا پيوند فتنه و نفاق برملا گشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها